تشنه ی اعداد

عنوان لاتین
Hungry for numbers

عدد آموزها از انواع کتاب های تصویری هستند و کمک می کنند تا کودک مفهوم عدد را که ازمهمترین مفاهیم اساسی است یاد بگیرد. هدف کتاب های عددآموز، آموختن عدد نیست بلکه کودک را با شکل عدد و تناظر یک بر یک آن آشنا می کند.

این بار در کتاب "تشنه ی اعداد" خوردن و یادگیری دست در دست هم به جلو می روند. جانوران در کتاب به نمایش درآمده اند که اشتهای خوبی دارند و میوه ها را هم خیلی دوست دارند. تصویرگر با کنار هم گذاشتن اعداد و میوه ها و با ارائه تصاویری غیرقابل پیش بینی و شگفت انگیز هم به اعداد یک تا ده تجسم تازه ای بخشیده، هم کودک را با انواع میوه و اعداد آشنا کرده وهم میل به خوردن میوه ها را درآنان ایجاد وهم تمرین دیداری زیبایی از شمارش اعداد به کودک می دهد. در پایان و پس از شمارش عدد ده، جانوران میوه های خوشمزه را می خورند و به این ترتیب با هم خوردن و شریک شدن را هم تمرین می کنند.
 

برگردان
فاطمه کاوندی
تهیه کننده
فاطمه مرتضایی فرد
سال نشر
۱۳۹۰
نویسنده
Etienne Delessert, اتین دلسرت
گروه سنی
فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال
Submitted by editor3 on