جشنواره تخفیف کتاب هدهد تا شب یلدا

فروشگاه کتاب هدهد به مناسبت جشن شب یلدا، تمامی محصولات خود را با ۱۰ درصد تخفیف در خرید آنلاین از سایت این فروشگاه و خرید حضوری، به مخاطبان خود ارائه می‌کند.

این فروشگاه از تاریخ ۲۰ آذرماه ۱۳۹۵، جشنواره‌ی یلدا را برگزار کرده است که تا ۳۰ آذرماه به مدت ۱۰ روز، تمامی کتاب‌های خود را با ۱۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند.

فروشگاه کتاب هدهد، مرجعی از بهترین و مناسب‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان است. هدف این فروشگاه، افزون بر کارشناسی و گزینش آثار و کتاب‌های باکیفیت برای کودکان و نوجوانان، در دسترس گذاشتن آن‌ها به دو روش خرید حضوری و خرید آنلاین، برای این گروه سنی و مربیان، آموزگاران، پدران و مادران، مروجان کتاب و سایر مخاطبان علاقه‌مند است. همچنین این فروشگاه در کنار آثار مربوط به کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای کارشناسی‌شده از کتاب‌های بزرگ‌سالان مربوط به حوزه‌ی ادبیات کودکان و آموزش خلاق از راه ادبیات کودکان را گردآوری کرده است که به بالا بردن سطح فرهنگ و مطالعات کودکی کمک کند. راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌های آموزشگاهی،‌ روستایی و شهری از دیگر اقدامات فروشگاه کتاب هدهد است.

علاقه‌مندان به تهیه‌ی کتاب از سایت کتاب هدهد می‌توانند با وارد کردن کد تخفیف yalda95 در هنگام خرید آنلاین از تخفیف ۱۰ درصدی جشنواره یلدا بهره‌مند شوند.

برای خرید کتاب و کسب اطلاعات بیشتر به سایت کتاب هدهد مراجعه کنید.

کلیدواژه:
Submitted by editor71 on