«انجمن های تناتر کودک و نوجوان» در کشور بر پا می شوند

«انجمن‌های تئاتر كودك و نوجوان» با محوریت كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در سراسر كشور تشكیل می‌شود.

 "کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان"، "خانه تئاتر ایران"، "انجمن تئاتر کودک و نوجوان" و"انجمن نمایش گران عروسکی"، در یک نشست خبری اعلام کردند که برای کودکان ایران "انجمن تئاتر کودک و نوجوان" تشکیل می دهند.
 به گزارش روابط عمومی کانون، این انجمن یک شورای مرکزی پنج نفره از "نمایندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان"، "خانه تئاتر ایران"، "انجمن تئاتر کودک و نوجوان" و "انجمن نمایش گران عروسکی" خواهد داشت و در هر استان هم یک شعبه با مدیریت یک کارشناس تئاتر کانون دایر می شود.
به گفته مدیر "مركز تئاتر كانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان"، کانون هم اکنون بیش تر از ۷۰۰ مرکز ثابت برای اجرای نمایش در سراسر کشور دارد که ظرفیت بالایی برای گسترش فعالیت های نمایشی کودکان در کشور ایجاد می کند.
مدیر مركز تئاتر كانون در این نشست خبری برنامه های آینده خانه تئاتر کانون را هم معرفی کرد. انتشار كتابی با نام موقت "چهار دهه تئاتر كانون" و نشریه‌ای تخصصی با نام "تك" (تئاتر كودك)، انتشار فراخوانی برای تولید تئاتر و نمایشنامه‌نویسی، برگزاری كارگاه‌های نمایش‌نامه‌نویسی در ۳۰ استان كشور، آماده كردن ۱۲ نمایش برای اجرا در مركز تئاتر و ۶ نمایش برای تئاتر سیار کانون در آینده نزدیک از سوی مرکز تئاتر کانون اجرا می شوند.

Submitted by editor6 on