آخرین مهلت ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب کانون

ناشران کتاب کودک و نوجوان تا ۲۰ آبان فرصت دارند تا برای حضور در در نمایشگاه بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون، این نمایشگاه هم‌زمان با چهاردهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان برگزار می شود. دبیرخانه چهاردهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان با انتشار فراخوانی از ناشران کتاب سراسر کشور دعوت کرده است تا در این رویداد فرهنگی عرصه‌ نشر ـ که در روزهای ۳۰ آبان تا ۶ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود ـ حضور داشته باشند.

به همین منظور ناشران کتاب کودک و نوجوان تا روز ۲۰ آبان فرصت دارند تا با تماس با دبیرخانه جشنواره واقع در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ و هنری کانون و پر کردن فرم درخواست، در این نمایشگاه شرکت کنند.

شماره تلفن ۸۸۹۷۱۳۴۹ و نمابر ۸۸۹۷۱۳۰۱ برای تماس با دبیرخانه جشنواره در تهران در نظر گرفته شده است.

برگزاری نمایشگاه کتاب جشنواره کتاب کودک و نوجوان یکی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است که هر دو سال یک‌بار برگزار می شود و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو می شود.

بخش اصلی این جشنواره به بررسی، انتخاب و معرفی برترین آثار منتشر شده در دو سال گذشته در حوزه نشر کتاب‌های کودک و نوجوان در کشور اختصاص دارد که این مراسم روز چهارشنبه ۳ آذر برگزار خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره همچنین از اولیای مدارس شهر تهران نیز دعوت کرده است تا با هماهنگی با روابط عمومی کانون از طریق شماره تلفن‌های ۱ – ۸۸۹۶۲۹۷۰ امکان حضور دانش‌آموزان مدارس را در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در این جشنواره فراهم کنند.

 

Submitted by admin on