آرش کمانگیر بار دیگر در کتاب‌فروشی‌ها

«آرش کمانگیر» کتاب برگزیده‌ا‌ی که دو جایزه‌ معتبر بین‌المللی تصویرگری را نصیب فرشید مثقالی کرده، بار دیگر به چاپ رسید.

به نقل از روابط‌عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب «آرش کمانگیر» سروده‌‌ی سیاوش کسرایی به‌تازگی و با ویرایشی جدید به بازار کتاب راه پیدا کرده است. 

فرشید مثقالی که تصویرگری این کتاب را بر عهده داشته، برای این اثر در سال ۱۹۷۳ موفق به دریافت دو جایزه سیب طلایی جشنواره‌ براتیسلاوا و دیپلم افتخار نمایشگاه بولونیا شد.

براساس این گزارش، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدتی است دست به بازنشر آثار موفق خود در حوزه‌ تألیف و تصویر زده است. این‌بار نیز «آرش‌کمانگیر» به کتاب‌فروشی‌ها راه یافته تا نوجوانان ایرانی با این اثر فاخر ادبیات و تصویرگری آشنا شوند.

این در حالی است که بسیاری از آثار جهانی فرشید مثقالی را انتشارات کانون منتشر کرده است. این اثر که پیش از این در دسترس عموم علاقه‌مندان به ادبیات قرار گرفته بود، در سال ۱۳۵۰ نخستین بار برای نوجوانان به چاپ رسید و اکنون در قالب آثار منتشر شده پنجاه‌سالگی کانون بار دیگر روانه بازار نشر شده است.

نوجوانان گروه‌های سنی «ج و د» می‌توانند این کتاب را به قیمت ۳۵۰۰ تومان از کتاب‌فروشی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه کنند.

 

آرش کمانگیر

کلیدواژه:
منبع
خبرگزاری کتاب ایران
دیدگاه‌های کارشناسان:
Submitted by editor71 on