آمار کودکان خیابانی قدیمی است

تیتر:
آمار کودکان خیابانی قدیمی است

یس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به آمار کودکان کار و خیابانی پایتخت، گفت: در حال حاضر آمار دقیقی از این کودکان در دست نیست اما در حال تهیه آخرین آمار این کودکان هستیم.

فاطمه دانشور در گفتگو باخبرنگار مهر با بیان اینکه آماری که از کودکان کار و خیابانی در سطح شهر تهران داریم مربوط به سال ۸۹ است که طبق این آمار بیش از ۱۳ هزار کودک کار و خیابان در پایتخت داریم، افزود: این آمار رو به افزایش است ضمن اینکه آمار جدید در حال انجام است و سال آینده ارائه خواهد شد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه آمار جمعیت کودکان خیابانی رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: متأسفانه اكنون آمار دقیقی از كودكان كار و خیابانی در دست نیست و این موضوع رسیدگی به كودكان كار و خیابانی را مشكل می كند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای کودکان کار در شورای شهر و شهرداری پیچیدگی هایی دارد که نیاز به تلاش بیشتری دارد، تصریح کرد: بر اساس آمار به دست آمده بیشترین آمار کودکان کار و خیابانی مربوط به مناطق جنوبی شهر تهران است.

دانشور گفت: ساماندهی کودکان کار یکی از اولویت هایی است که شورای شهر بر آن تمرکز دارد و با توجه به حساسیت موضوع برنامه ها باید برای ساماندهی کودکان کار انجام شود.

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
خبرگزاری مهر
تاریخ:
۹۳/۹/۲۹
Submitted by editor3 on