آموزش موسیقی از سنین پایه تاثیر بیشتری دارد

تیتر:
آموزش موسیقی از سنین پایه تاثیر بیشتری دارد

به گزارش خبرنگار مهر، ماریا پامیا نوسکا در آیین افتتاحیه آموزشگاه موسیقی پرنیان که عصر سه شنبه در گرگان برگزار شد، افزود: در آموزشگاه های ژاپن آموزش موسیقی از ۲ سالگی شروع می شود.

وی ادامه داد: برای همه افراد از سنین کودکی دارای اهمیت است که پایه موسیقی داشته باشند.

استاد دانشگاه موسیقی کراکف خاطر نشان کرد: کودکان در سنین ۵ تا ۶ سالگی می توانند به خوبی بخوانند، بشنوند و از درک موسیقی خوبی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ موسیقی در ژاپن بالا است، افزود: اعتقاد دارم آموزش موسیقی در سنین کودکی تاثیر زیادی حتی در پیشرفت های دیگر فرد دارد.

پامیا نوسکا افزود: ۹۹ در صد مردم ژاپن از موسیقی غنی و درصد کمی از آن ها در موسیقی خیلی حرفه ایی هستند.

وی در خصوص حضورش در گرگان گفت: خیلی خوشحال هستم که در این شهر زیبا از لحاظ طبیعی هستم و امیدوارم در بحث تبادل اطلاعات هم بتوانم کمک کنم.

متخصص سازهای زهی خاورمیانه و اروپا گفت: اجرای چنین کارهای مشترکی می تواند به افزایش سطح موسیقی دو طرف کمک کند.

پامیا نوسکا ادامه داد: آموزشگاه ها می توانند با کارهای نو و ایجاد انگیزه تاثیر زیادی در کیفیت موسیقی هنرجو داشته باشند.

در ادامه این افتتاحیه، مدیر آموزشگاه پرنیان گفت: باید سعی کنیم کار متفاوتی را ارایه بدهیم و روی کارگاه های ساز کار کنیم و کار رابه سمت بین المللی شدن پیش ببریم.

محمد رسولی اظهار کرد: ما در ایران فقدان سازهای اروپایی را حس می کنیم و امیدوارم در آینده بتوانیم بسیار بیشتر در این زمینه کار کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات در موسیقی گرگان نبود یک گروه منسجم است، اظهار کرد: گروه های مختلفی تشکیل می شود اما ادامه دار کار نمی کنند.

رسولی خاطر نشان کرد: سعی داریم با موسیقی دان های شهر یک گروه خوب در جهت ارایه کارهای در خور و بدون حاشیه های موجود داشته باشیم.

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
خبرگزاری مهر
تاریخ:
۹۳/۱۰/۲۴
Submitted by editor3 on