اقوام ایرانی میهمان جشنواره یك هفته با كانون

جشنواره یک هفته با کانون امسال با تکیه بر معرفی بازی‌های محلی و سنتی اقوام ایرانی در مرکزهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران و مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

 جشنواره یک هفته با کانون همه‌ساله در اردیبهشت برگزار می‌شد که امسال به مهرماه منتقل شد تا برنامه های روز جهانی کودک پربارتر شود. به گفته مدیرعامل کانون، امسال هریک از استان‌ها یکی از فعالیت‌های کانون را معرفی می‌کنند، ضمن‌ این‌که هر استان نیز با ارایه بازی‌های بومی و محصولات خود در این جشنواره حضور دارد.

  بخش پژوهش نیز در این جشنواره به معرفی آثار و پژوهش‌های صورت‌گرفته زیر نظر این واحد خواهد پرداخت. هم‌چنین برگزاری نشست‌های تخصصی، برنامه‌های عصرانه با حضور هنرمندان، حضور دانش‌آموزان مدارس در کانون، نمایش فیلم و اجرای تئاتر و بازی و سرگرمی از دیگر بخش‌هایی است که در جشنواره یک هفته با کانون برگزار می‌شود. به گفته مدیرعامل کانون، تمامی محصولات این مرکز در ایام جشنواره با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

مراسم ویژه جشنواره یک هفته با کانون از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه با حضور نمایندگانی از سراسر ایران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

 

Submitted by editor6 on