اهدا غذای روح به همراه غذای جسم در کریسمس!

موسسه بوک تراست امسال کریسمس به شعب مختلف بانک غذا صدها کتاب اهدا کرد تا به همراه بسته های غذا به دست کودکان و بزرگسالان نیازمند برسانند.

موسسه ی بوکتراست، بزرگترین خیریه ترویج کتابخوانی بریتانیا، بر این باور است که کتاب ها زندگی افراد را تغییر می دهند و آن ها را یاری می کنند تا بحران ها را پشت سر بگذارند. یکی از این افرادی که از این بسته ها دریافت کرده است می گوید هر روز کتاب خواندن موجب شده است در زمانی که دنبال کار بودم به اعصابم مسلط باشم و همین کتاب خواندن نجاتم داد.

 این موسسه والدین و مراقبان کودک را پشتیبانی و تشویق می کند تا همراه و برای کودکانشان کتاب بخوانند زیرا پژوهش ها نشان داده است که اگر کودکی هر روز کتاب بخواند و یا هر روز کتابی برایش خوانده شود زمانی که پا به مدرسه می گذارد از نظر سواد دوازده ماه جلوتر از همسالان خود خواهند بود و اگر در هفته سه تا پنج بار کتاب برایش خوانده شود شش ماه جلوتر از بقیه دانش آموزان خواهد بود. بوکتراست در تلاش است همه ی مردم لذت کتاب خوانی را تجربه کنند و تصمیم دارد با اهدای کتاب به کسانی که بضاعت مالی ندارند آن ها را از مزایای کتاب خواندن بهره مند کند.

 رییس موسسه می گوید ما خیلی خوشحال هستیم که به کمک بانک غذا آمده ایم و کتاب اهدا می کنیم. پژوهش ها نشان می دهد که با هم کتاب خواندن پیوند های خانوادگی را مستحکم می کند و کودکان با هر پیشینه ی خانوادگی در مدرسه عملکرد بهتری خواهند داشت.

 

برگردان:
بهار اشراق
کلیدواژه:
Submitted by editor3 on