بازارچه خیریه انجمن دوستداران کودک پویش برگزار می‌شود

انجمن دوستداران کودک پویش، «بازارچه خیریه محصولات فرهنگی، غذا، زیورآلات و صنایع‌دستی» را برگزار می‌کند.

انجمن پویش در فراخوان خود از تمامی داوطلبان دعوت کرده است غذا، انواع خوراکی، صنایع دستی، محصولات فرهنگی یا هنری مورد نظر خود را به هر میزان که مقدور است تهیه کنند و به نفع اهداف آموزشی انجمن به فروش رسانند.

لازم به ذکر است که عواید محصولات فروخته شده در این بازارچه به آموزش و توانمندسازی کودکان کار و بازمانده از تحصیل کوره‌های آجرپزی و روستاهای جنوب شرق تهران تعلق می‌گیرد.

انجمن دوستداران کودک پویش، از مهرماه سال ۸۷ با توجه به دو موضوع مهم حقوق کودک و چرخه فقر، فعالیت خود را در زمینه توانمندسازی کودکان محروم و بازمانده از تحصیل و همچنین حذف کار اجباری آنان آغاز نموده است.در همین راستا این مجموعه در زمینه خدمات آموزش پایه، مددکاری، بهداشت و توانمندسازی کودکان و خانواده هایشان فعالیت دارد.

بازارچه خیریه انجمن دوستداران کودک پویش، ۲۵ و ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ در خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو شریعتی، ابتدای خیابان زیبا، پلاک ۶۳ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به همكاري جهت مشارکت داوطلبانه در تامین محصولات، اجاره غرفه يا حضور به عنوان پشتیبان، می‌توانند برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره‌هاي زير تماس بگیرند:

۰۹۲۲۶۴۱۳۴۸۸/ ۰۹۳۵۶۲۵۷۶۲۲

 

 

دیدگاه‌های کارشناسان:
Submitted by editor71 on