برنده بخش اصلی جایزه کودکان رد هاوس ۲۰۱۵

تیتر:
برنده بخش اصلی جایزه کودکان رد هاوس ۲۰۱۵

با رأی ۵٠ هزار کودک از سراسر انگلیس، کمدین و نویسنده کتاب‌های پرفروش کودکان برنده ٢٠١۵ جایزه ردهاوس شد. جایزه اصلی به «دریو دیوالت» و «اولیور جفرز» نویسندگان «روز ترک مداد رنگی» رسید.

«روزی که مداد رنگی ها دست از کار کشیدند» برنده بخش اصلی جایزه کودکان رد هاوس ٢٠١۵ «دندان‌پزشک شیطان» دیوید ویلیامز هم برنده بخش خوانندگان کودک شد

 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) «دندان‌پزشک شیطان» ششمین رمان نوشته ‌شده توسط دیوید ویلیامز توانست جایزه بخش خوانندگان کودک ردهاوس ٢٠١٥ را از آن خود کند.

داستان کتاب درباره کودکی است که دندان خود را زیر بالش می‌گذارد و پس از برخاستن از خواب، گوش خیزک،عنکبوت و حلزون می‌بیند. این دومین جایزه‌ای است که دیوید ویلیامز برده است. دو کتاب آقای تعفن و پسر در لباس از این نویسنده به صورت فیلم تولید و راهی بازار شده است.

«روزی که مداد رنگی ها دست از کار کشیدند»، نوشته دریو دیوالت با نقاشی‌های خیره‌کننده اولیور جفرز جایزه اصلی ٢٠١۵ رد هاوس را به خود اختصاص داد.

در بخش خوانندگان نوجوان ٢٠١۵ جایزه ردهاوس نیز شکاف ثانیه، نوشته سوفی مک‌کنزی برنده نهایی به انتخاب رأی‌دهندگان شد.

جی کی رولینگ، مالوری بلکمن، آنتونی هوروویتس و سوزان کالینز از برندگان سابق این جایزه هستند. گفتنی است مایکل مورپورگو با داشتن ٣ جایزه رکورددار برندگان جایزه رد هاوس است.

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
کلیدواژه:
منبع
خبرگزاری کتاب ایران
تاریخ:
۹۳/۱۲/۵
Submitted by editor3 on