برندگان مسابقه بین‌المللی تصویرگری کتاب کودک جزیره نامی ۲۰۱۹ جایزه‌های خود دریافت کردند

برندگان مسابقه بین‌المللی تصویرگری کتاب کودک جزیره نامی ۲۰۱۹ جایزه‌های خود را در جشنواره بین‌المللی کتاب کودک جزیره نامی در کشور کره جنوبی دریافت کردند.

برندگان مسابقه بین‌المللی تصویرگری کتاب کودک جزیره نامی ۲۰۱۹ جایزه‌های خود را در جشنواره بین‌المللی کتاب کودک جزیره نامی که از ۴ می کار خود را با شعار «زندگی یک داستان پریان است» آغاز کرده، دریافت کردند. برنده جایزه نخست یا جایزه بزرگ سال ۲۰۱۹ این مسابقه، کتاب «جنگ» اثر تصویرگر پرتقالی آندره لتریا است. از ایران هم کتاب «هفت اسب هفت رنگ» نوشته محمد هادی محمدی با تصویرگری نوشین صفاخو برنده جایزه جزیره بنفش نامی امسال این مسابقه بود.

آثار برندگان این مسابقه همچنین در نمایشگاهی در این جشنواره در برابر دید همگان قرار گرفته است.

مسابقه بین‌المللی تصویرگری کتاب کودک جزیره نامی با هدف مطرح کردن آثار تصویرگران در سطح بین‌المللی و تشویق تصویرگران به آفرینش کتاب‌های تصویری باارزش برای کودکان هر دو سال یک بار برگزار می‌شود.

برندگان و داوارن 2019 نامی

برندگان و داوران مسابقه بین‌المللی تصویرگری کتاب کودک جزیره نامی ۲۰۱۹

برندگان مسابقه تصویرگری نامی ۲۰۱۹

تصویرگر پرتقالی آندره لتریا به همراه داوران جونکو یوکوتا، راجر ملو

سنخنرانی برنده جایزه 2019 نامی

سخنرانی برنده جایزه بزرگ سال ۲۰۱۹ نامی آندره لتریا

راجر ملو  رییس هیات داوران مسابقه تصویرگری نامی ۲۰۱۹

راجر ملو رییس هیات داوران جایزه نامی ۲۰۱۹

جشنواره بین‌المللی کتاب کودک نامی به طور رسمی در سال ۲۰۰۶ در کنگره دو سالانه دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان در چین معرفی شد. به این ترتیب این جشنواره به محلی برای تبادل دانش و تجربه بین نویسندگان و تصویرگران و کارشناسان ادبیات کودک بین المللی تبدیل شد. از سال ۲۰۰۹ جزیرهٔ نامی پشتیبانی مالی جایزه هانس کریستین اندرسن را بر عهده گرفته است. در۲۰۱۰ جشنواره کتاب کودک نامی با موضوع  «داستان‌های صلح» برگزار شد. آخرین پروژه جزیره نامی «مسابقه نامی» است که فرصتی است برای تصویرگران کتاب‌های تصویری برای به نمایش گذاشتن کارهایشان. این جایزه از اندیشه‌های مین بیونگ-دو بینانگذار جزیره نامی سرچشمه گرفته است. او از پشتیبانان هنرمندان از جمله نویسندگان کتاب کودک بود.

پوستر نامی ۲۰۱۹

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کتاب «هفت اسب هفت رنگ» به صورت غیرحضوری با شماره ۸۸۵۵۳۵۲۸-۲۱ تماس بگیرند یا به سایت کتاب هدهد به نشانیwww.hodhod.com مراجعه کنند.

همچنین از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶ و پنجشنبه ۹ تا ۱۲ به فروشگاه کتاب هدهد به نشانی تهران، خیابان اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان وفاکیش توحیدی (بیست‌وسوم)، کوی شایان، پلاک ۲۶، در سمت چپ برای خرید حضوری مراجعه کنند.

هفت اسب هفت رنگ برنده جایزه بنفش جزیره نامی ۲۰۱۹

لینک خرید کتاب »هفت اسب، هفت رنگ»

درباره کتاب هفت اسب، هفت رنگ بیشتر بدانیم:

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor3 on