تاسیس باشگاه صندوق پست در اسكاتلند

بنیاد بوک تراست پس از اجرای موفق «باشگاه صندوق پست» در انگلستان به تازگی پایگاهی برای این برنامه در اسکاتلند راه اندازی کرده است.

"باشگاه صندوق پست" یکی از برنامه های بوکتراست است که هدفش ارائه ی برنامه‌های کمک آموزشی جذاب و لذت بخش به کودکانی است که یا با خانواده‌ی جدیدشان زندگی می کنند یا در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست به سر می برند.

در گذشته پروژه های زیادی برای تشویق این کودکان برای کتاب خوانی انجام شده اما این یکی از نخستین برنامه‌هایی است که خواندن را در کنار ریاضی قرار داده و کودکان را در یک دوره ی طولانی و به طور مستقیم و بی واسطه حمایت کرده است.

در مراسم افتتاحیه نویسنده ی اسکاتلندی، لاری دون و موسسان برنامه ی باشگاه صندوق پست حضور داشتند. افزون بر آن، فیلم کوتاهی در مورد تجربه ی کودکان و سرپرست آن ها از اجرای این برنامه نمایش داده شد.

باشگاه صندوق پست برنامه ای است که موسسه بوک تراست با همکاری دانشگاه لستر اجرا می کند و هدف این برنامه حمایت های آموزشی و لذت بخش برای کودکان ۵ تا ۱۳ سال است. در این برنامه کودکان فرم اشتراک شش ماهه ای را پر می کنند و هر ماه بسته ی کتاب دریافت می کنند،‌ بسته ی کتاب شامل کتاب، کتاب کار ریاضی، لوازم التحریر و مواد دیگر است و امسال کتاب کلاه قرمزی لاری دون هم به بسته ی کتاب ها اضافه شده است.

Submitted by editor3 on