تخفیف فروشگاه کتاب هدهد بر کتاب‌هایی با موضوع «محیط‌زیست» آغاز شد

فروشگاه کتاب هدهد به مناسبت «روز ملی حمایت از حقوق حیوانات» و «روز ملی هوای پاک» با هدف ترویج کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان، کتاب‌های خود را با موضوع «محیط‌زیست» با ۱۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

تخفیف ۱۰ درصدی فروشگاه کتاب هدهد بر برخی از کتاب‌های این فروشگاه با موضوع «محیط‌زیست» است که از امروز، یکشنبه ۲۶ دی‌ماه آغاز شده است و تا جمعه، یکم بهمن‌ماه ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

۲۶ دی‌ماه «روز ملی حمایت از حقوق حیوانات» و ۲۹ دی‌ماه ۱۳۹۵ «روز ملی هوای پاک» نام‌گذاری شده‌ است. فروشگاه کتاب هدهد با هدف گرامیداشت این دو روز و آشنا ساختن هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با محیط‌زیست و تشویق به حفظ آن و همچنین با هدف ترویج کتابخوانی، این تخفیف را به مدت یک هفته در نظر گرفته است.

فروشگاه کتاب هدهد، وابسته به موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، مرجعی از بهترین و مناسب‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان است. هدف این فروشگاه، افزون بر کارشناسی و گزینش آثار و کتاب‌های باکیفیت برای کودکان و نوجوانان، در دسترس گذاشتن آن‌ها برای این گروه سنی و مربیان، آموزگاران، پدران و مادران، مروجان کتاب و سایر مخاطبان علاقه‌مند است. همچنین این فروشگاه در کنار آثار مربوط به کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای کارشناسی‌شده از کتاب‌های بزرگ‌سالان مربوط به حوزه‌ی ادبیات کودکان و آموزش خلاق از راه ادبیات کودکان را گردآوری کرده است که به بالا بردن سطح فرهنگ و مطالعات کودکی کمک کند. علاقه‌مندان می‌توانند به دو روش خرید حضوری و خرید آنلاین، کتاب‌های مورد نیاز خود را از این فروشگاه خریداری کنند.

برای خرید این مجموعه کتاب‌ها و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید یا با شماره‌ی ۸۸۵۵۳۵۲۸-۲۱ تماس بگیرید.

 

Submitted by editor71 on