تصویرهای مشهور کتاب های کودکان به حراج گذاشته می شوند

۲۶۱ اثر از تصویرگران مشهور ادبیات کودک از ۱۵۰ سال پیش تاکنون در یک حراجی در نیویورک به نمایش و فروش گذاشته می شوند.

تصویرهای اصل از وینی پو، کارتونک شارلوت، پینوکیو، جادوگر شهر از در کنار تصویرهایی از کتاب های اریک کارل، موریس سنداک و تصویرهایی از برجسته ترین تصویرگران ادبیات کودک جهان در ۱۵۰ سال گذشته، در این نمایشگاه و حراجی به تماشا و فروش گذاشته می شوند. تصویرهایی که در خاطره کودکی نسل های بسیاری در جهان جای دارند.

 در این نمایشگاه، کارهایی از تصویرگران مشهور برای تماشا و سپس فروش گذاشته می شود که تاکنون هرگز برای فروش قرار داده نشده بودند. این آثار، از ۱۸ تا ۲۱ ژوئن برای تماشا و از ۲۲ ژوئن برای فروش در حراجی مشهور Bonhams عرضه می شوند. 

تصویرهای مشهور کتاب های کودکان به حراج گذاشته می شوند

تصویرهای اصل از نخستین چاپ کتاب داستانی وینی پو از ارنست هوارد شپارد، از کارهای به نمایش درآمده خواهد بودگمان می رود برجسته ترین تصویر به نمایش درآمده از وینی پو، بین ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار دلار به فروش برود. 

تصویرهای مشهور کتاب های کودکان به حراج گذاشته می شوند

یکی دیگر از بخش های مهم نمایشگاه و حراجی، تصویرهای اصل از داستان آن جا که وحشی ها هستند، اثر موریس سنداک است. از این داستان، ۱۴ تصویر در نمایشگاه و حراجی شرکت داده شده اند. برجسته ترین اثر سنداک در این نمایشگاه، پوستری است که در سال ۱۹۹۰ برای دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان طراحی کرده است. در این پوستر سه شخصیت داستان های سنداک، با کتاب های شان نشان داده شده اند.  

Submitted by admin on