تولد دوازدهمین جلد فرهنگنامه کودک و نوجوان مبارک!

دوازدهمین جلد فرهنگنامه کودکان و نوجوانان منتشر شد. این اثر که به همت شورای کتاب کودک و با مشارکت و همیاری گروه زیادی از نویسندگان و پزوهشگران نام آشنا و با تجربه در این حوزه منتشر می شود، از جمله بزرگترین و معتبر ترین کتاب های مرجع برای کودکان و نوجوانان ایرانی و کشورهای فارسی زبان است.

افزون بر دانش آموزان، پدران و مادران، آموزگاران و مربیان و طیف گسترده ای از علاقه مندان به موضوع های فرهنگی، علمی و آموزشی، از مخاطبان فرهنگنامه هستند. هریک از جلدهای فرهنگنامه تاکنون در هزارها نسخه و در چاپ های متعدد از سوی ناشر اثر، شرکت تهیه و نشر فرهنگنامه، منتشر شده است.
مهم ترین رسالت این اثر، افزون بر حضور چشم گیر و موثر آن در جمع خانواده های ایرانی، راه یافت به کتابخانه های عمومی و مدارس سراسر کشور است که امکان بهره گیری از آن را برای همه دانش آموزان و نوجوانان فراهم می سازد.
جلد دوازدهم فرهنگنامه شامل مقاله های حروف (چ-ح)، مانند جلدهای دیگر آن دربرگیرنده مقاله های علمی، ادبی، اجتماعی و شرح حال بزرگان ایران و جهان همراه با تصویرها و نقشه های فراوان است که به تازگی در ۲۶۳ صفحه با شمارگان ۵۵۰۰ نسخه چاپ و منتشر شده و در دسترس همگان قرار گرفته است.
علاقه مندان می توانند برای بیشتر دانستن دراین باره با شورای کتاب کودک با شماره ۶۶۴۱۵۸۷۸ تماس بگیرند.
 

Submitted by editor6 on