ثمینه باغچه بان در خانه کتابدار از "روشنگران تاریکی" سخن خواهد گفت!

 این روزها برای دوستداران کتاب کودک ایران فرصتی فراهم شده است تا با فرارسیدن بهار با ثمینه باغچه بان کارشناس برجسته آموزش و پرورش کودکان کر و لال و دختر جبار باغچه بان دیدارهای سال نو داشته باشند.

فرصتی ارزشمند تا از تجربه های گسترده او در زمینه آموزش و پرورش و زندگی با پدر و مادر فرهیخته اش بهره مند شوند. ثمینه باغچه بان که چند روزی است به ایران آمده است، روز شنبه ٢٠ فروردین، ساعت سه بعداز ظهر در خانه کتابدار نشستی خواهد داشت تا از خاطرات خود با پدر و مادرش سخن گوید. خاطراتی که با تلاش او در کتاب "روشنگران تاریکی" بازتاب یافته است.

کتاب روشنگر تاریکی ها در برگیرنده زندگی باغچه بان و همسر و یاورش صفیه میر بابایی و یادداشت های ثمین وثمینه باغچه بان  درباره زندگی پدر و مادرشان و مجموعه عکس هایی از آلبوم خانوادگی آن ها است.

ثمینه باغچه بان در خانه کتابدار از روشنگران تاریکی سخن خواهد گفت

جبار باغچه بان از پیشگامان آموزش و پرورش نوین و پایه گذار آموزش و پرورش ناشنوایان ایران است. او یک مبارز واقعی است و در جنگ با تاریکی و نادانی اگر چه زخم ها بر می دارد اما پیروزی با اوست زیرا باور دارد که پیروزی با دانایی است.

در حاشیه این نشست شرکت کنندگان می توانند کتاب روشنگران تاریکی را خریداری کنند و از ثمینه باغچه بان بخواهند که به رسم یادگار برای آن ها امضا کند.

با کتاب "روشنگر تاریکی ها" آشنا شوید.

آدرس خانه کتابدار: خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان منیریه، خیابان اسدی منش، کوچه دهستانی، پلاک ۲

Submitted by admin on