جادوی رنگین کمان

عنوان لاتین
Rainbow Magic

ریچل به همراه مادر و پدرش برای گذراندن تعطیلات به جزیره جادوی باران می روند. او در کشتی با دختری هم سن خود بنام کریستی آشنا می شود. آنان در گشت و گذار درجزیره با دیگ طلایی پایان رنگین کمان که وارونه به زمین افتاده برخورد می کنند.

با برگرداندن دیگ پری قرمزی از درون آن بیرون می آید. پری آن ها را به قصر پریان می برد و برای آن ها تعریف می کند که چون جک فراست، جادوگر یخی به جشن تابستانی دعوت نشده بود، به کین خواهی هفت پری را به هفت نقطه تبعید می کند. شاه و ملکه سرزیمن پری‌ها به آن‌ها می خواهند که در مدت اقامت یک هفته ای خود در جزیره پری ها را پیدا کنند. ریچل و کریستی هر روز پس از پشت سر گذاردن ماجراهای بسیار و درگیرشدن با اشباح خبیث موفق می شوند یکی از پری ها را از جادوی جک فراست نجات دهند. سرانجام پس ازهفت روز همه‌ی پری‌ها رهایی پیدا می کنند. آن دو هم با پایان یافتن تعطیلات با گوی برفی هدیه شاه و ملکه به شهرهای خود باز می گردند.

دراین داستان تمام عناصرازانتخاب نام ها تا موقعیت قرار گرفتن پری ها در جزیره و حضور یاریگر و استفاده از شخصیت افسانه ای مانند جک فراست که پری یخ و زمستان است در پیوند با هم هستند. این مجموعه داستان سرگرم کننده در هفت جلد با نام‌های روبی پری قرمز، آمبر پری نارنجی، سافرون پری زرد، فرن پری سبز، اسکای پری آبی، ایزی پری نیلی، هیتر پری بنفش منتشر شده است و برای کودکان ٧ تا ١٢ سال مناسب است.
 

برگردان
شادی دبیری
تهیه کننده
فاطمه مرتضایی فرد
سال نشر
۱۳۹۱
ناشران
نویسنده
Daisy Meadows, دیری مدوز
ویراستار
محبوبه نجف خانی
Submitted by editor3 on