جشنواره ملی، دانشجویی برترین‌های سال کتابداری و اطلاع رسانی

نخستین جشنواره ملی برترین های سال كتابداری، از سوی اتحادیه انجمن‌های علمی- دانشجویی كتابداری و اطلاع‌رسانی ایران(ادكا)، سه شنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

 این جشنواره با هدف معرفی دانشجویان برتر، پایان‌نامه‌های برتر، موفق‌ترین نشریه های دانشجویی و انجمن‌ علمی برتر در رشته كتابداری و اطلاع‌رسانی در چهار بخش برگزار می شود.

"زهرا شاملو"- دبیر اجرایی این جشنواره ملی – به ارزیابی پایان نامه ها و نشریه ها اشاره کرد وگفت: "بر اساس داوری اساتید سرشناس كتابداری و اطلاع‌رسانی، در هر یك از بخش های پایان نامه و نشریه از سه اثر تجلیل می‌شود. همچنین با نظر اعضای ادكا، یكی از انجمن های علمی كتابداری و اطلاع رسانی نیز به عنوان انجمن برتر سال معرفی خواهد شد."
دكتر "عباس حری"، دكتر "یزدان منصوریان" و دكتر "محسن حاجی زین‌العابدینی" داوران بخش پایان‌نامه در این جشنواره هستند.
این جشنواره با همكاری نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور، دانشگاه علامه طباطبایی، كتابخانه ملی، كتابخانه مجلس شورای اسلامی و انجمن كتابداری و اطلاع‌رسانی كشور، از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در تالار "یوسف شریعت زاده" در كتابخانه ملی برگزار می شود.
اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی كتابداری و اطلاع رسانی ایران ( ادکا)، پنجمین اتحادیه علمی دانشجویی ثبت شده در وزارت علوم است که با هدف پیشبرد و ارتقای سطح علمی دانشجویان رشته کتابداری و اطلاع رسانی، تشویق دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی به مشارکت و همکاری‌های علمی و پژوهشی، شناساندن اهمیت جایگاه کتابداران و حرفه کتابداری در سطح جامعه دانشجویی فعالیت می کند.

 ۸۷/۱۱/۲۳

Submitted by editor6 on