جشن تئاتر کودک در هفته تئاتر ایران

۱۴ / ۲ / ۸۸

۱۱ اردیبهشت خانه هنرمندان میزبان مراسم جشن انجمن تئاتر کودک و نوجوان بود. در این مراسم نشان ویژه خانه تئاتر به «حسن دادشکر» اهدا شد.

این جشن از مجموعه جشن های هفته تئاتر بود که توسط خانه تئاتر از ۷ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می شود.

تقدیر از پیشکسوتان تئاتر کودک،احمد مهدی و داوود فتحعلی بیگی،تقدیر از مدیران فعال در این عرصه و همچنین قدردانی از علی اکبر حلیمی، مجید کیمیافر و امید نیاز از دست اندر کاران تئاتر کودک در شهرستان ها، از دیگر برنامه های این جشن بود.

بر اساس همین گزارش قطب الدین صادقی با ابراز خوشحالی از این که هنرمندان در زمان حیاتشان مورد تقدیر قرار می گیرند، درباره حسن دادشکر و کار های او سخن گفت.

بیانیه روز جهانی تئاتر را نیز منصور خلج خواند.

همچنین در این مراسم از همسران سه پیش کسوت تئاتر کودک ،منصور خلج ، داوود کیانیان و یدالله وفاداری تجلیل شد و هدایایی توسط فرزانه منصوری همسر مرحوم نادر ابراهیمی به آنان تقدیم گردید.

این مراسم را آزیتا رضایی از اعضای انجمن تئاتر کودک اجرا کرد. اجرای برنامه توسط گروه کر پخش نماهنگ و یک برنامه طنز از دیگر بخش های این جشن بود. امروز ۱۴ اردیبهشت هم مراسم جشن نمایش های عروسکی در همان مکان برگزار می گردد.

لازم به یاد آوری است که «حسن دادشکر» بازیگر ، کارگردان و مدرس در زمینه تئاتر کودک است وی همچنین در تئاتر بزرگسالان نیز فعال است. برای آشنایی بیشتر با کارهای او و دیگر زمینه های تئاتر کودک در ایران می توانید به وبلاگ انجمن تئاتر کودک ونوجوان http://teatrekodak.blogfa.com/ سری بزنید

Submitted by editor6 on