حضور ۱۵ فیلم بلند خارجی در جشنواره فیلم کودک و نوجوان

هیئت داوران بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اسامی ۱۵ فیلم راه یافته به بخش فیلم های بلند خارجی را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم كودك، در بخش فیلم بلند خارجی ۱۵ فیلم سینمایی از۱۳ كشور جهان به نمایش در می آیند که در این میان هلند، آلمان، هند و چین هر كدام با ۲ فیلم بیشترین آثار این بخش را به خود اختصاص داده اند.
فیلم‌های «پسری در جست و جوی طلا» ساخته نوربرت لشنر از آلمان، «ضربه متقابل حربا» ساخته هنریك گئورگسون از سوئد، «پسر كیهانی» ساخته آله آبرو از برزیل، «گروه رویایی» ساخته لئو كیتیكورن از تایلند، «افسون» ساخته پ . ر. راماس نائیدو از هند، «قورباغه ها و وزغ ها» ساخته سیسمونه فون دوسلدروپ از هلند، «ایلیا و راهزن» ساخته ولادمین توروپچین از روسیه، «شاه ماسوس كوچك» ساخته ساندور جسه و لوتز اشتوتزنر از آلمان، لهستان و فرانسه و «دانه های قرمز خوشبختی» ساخته آنجالی منون از هند، «مایمایتی ۲۰۰۸» ساخته یاهه فوك شیرژاتی، «مومو» ساخته آتالای تاسدیكن از تركیه، «خواهر كوچولو داره می یاد» ساخته باربارا بردرو از هلند، «پیانوی جنگل» ساخته ماسایوكی كوجی ما، «رنگین كمانی ها» ساخته ریری ریزا از اندونزی و «ستاره سرخ درخشان» ساخته دانته لام چویی یین از چین پانزده فیلم خارجی راه یافته به این بخش هستند.
بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم های كودكان و نوجوانان ۱۱ تا ۱۵ مرداد ماه سال ۱۳۸۸ در شهر همدان برگزار می شود.

Submitted by editor6 on