خواندن با نوزاد و نوپا در جشنواره هفته کودک

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در برنامه ای که مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به مناسبت هفته ملی کودک از فردا ١۵ مهر برگزار می کند حضور دارد و میزبان مادران و پدران به ویژه پدران و مادران جوانی است که در انتظار تولد فرزندشان هستند یا پدر و مادرانی که فرزندان زیر دوسال دارد.

 کارشناسان این موسسه از ١۵ تا ٢١ مهر ماه در مجموعه نیاوران حضور دارند تا به پدران و مادران علاقمند در زمینه خواندن با نوزاد و نوپا مشاوره بدهند و آن ها را با  دستاوردهای علمی در این زمینه آشنا کنند. 

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان که بیش از چهار سال است طرح با من بخوان را در مناطق محروم اجرا می‌کند، از سال گذشته در زمینه ی ترویج خواندن با نوزاد و نوپا نیز فعالیت خود را آغاز کرده است زیرا بر این باور است که خواندن را باید از همین سن با کودکان آغاز کرد. مادران و پدران در رشد همه جانبه ذهنی فرزندان خود از دوره نوزادی نقش اساسی دارند؛ پژوهش‌های اخیر نشان می‌دهند آنچه موفقیت آینده آموزشی کودک را تضمین می‌کند، شمار واژه‌هایی است که در هر ساعت یک نوزاد تا دو سالگی می‌شنود و یکی از بهترین روش ها برای آشنایی کودکان با واژه ها کتاب ها هستند.

 

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان همچنین بسته کتاب های خواندن با نوزاد و نوپا را معرفی و عرضه خواهد کرد. مجموعه کتاب های مرجع، کتاب های آموزش خلاق کودک محور و مجموعه کتاب های با من بخوان نیز از دیگر محصولات فرهنگی این موسسه است که در این جشنواره ارائه خواهد شد.

 

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان از ساعت ١٠ تا ١٨ به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران مراجعه کنند.

منبع
Submitted by editor3 on