دبیر و رئیس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان منصوب شدند

تیتر:
دبیر و رئیس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان منصوب شدند

رئیس و دبیر بیست و دومین جشنواره بین ­المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب شدند.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، طی حکمی از سوی مهدی شفیعی، مدیر کل هنرهای نمایشی شهرام کرمی به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره بین ­المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان منصوب شد.

در بخشی از حکم شهرام کرمی آمده است: جشنواره بین­المللی تئاتر کودک و نوجوان به یاری و همت هنرمندان این حوزه و دغدغه مندان فرهنگ و هنر، اکنون درخت جوان و شادابی شده است که نیازمند پایش و پرستاری است تا به بار بنشیند و ببالد. به پیشنهاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و نظر به تجربه، تخصص و تعلق خاطر جنابعالی به تئاتر کودک و نوجوان به موجب این حکم به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره بین­المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان منصوب می شوید.

همچنین مدیر کل هنرهای نمایشی طی حکم دیگری فاضل عبادی (مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان) را به عنوان رئیس بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی کرد.

در بخشی از حکم عبادی آمده است: بر اساس سیاست واگذاری رویدادهای حوزه تئاتر به استان ها و با توجه به توان تخصصی موجود در همدان و سبقه و شأن فرهنگی این سامان، نظر به تعهد، احساس مسئولیت و توان مدیریتی جنابعالی در جایگاه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به عنوان رئیس بیست و دومین جشنواره بین­ المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب می شوید.

بیست و دومین جشنواره بین­المللی تئاتر کودک و نوجوان مهر ماه سال جاری در همدان برگزار خواهد شد.

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
خبرگزاری جمهوری اسلامی
تاریخ:
۹۴/۱/۲۹
Submitted by editor3 on