رونمایی از کتاب‌های قصه‌های شب یلدا در برج میلاد تهران

روایت ده داستان‌نویس معاصر ایرانی از «قصه‌های شب یلدا» در گنبد آسمان برج میلاد تهران رونمایی می‌شود.

به‌گزارش روابط عمومی انتشارات ویدا، عصر چهارشنبه ۲۷ آذرماه، در مراسمی همزمان با آیین‌های یلدا، مجموعه‌‌ کتاب‌های ۱۰‌ جلدی «قصه‌های شب یلدا» که به دبیری دکتر محمد جعفری قنوانی و قلم ۱۰ تن از داستان‌نویسان معاصر نوشته شده، رونمایی خواهد شد.
نگارش داستان‌های این مجموعه را که هر یک پرداختی تازه از قصه‌ها و منظومه‌های کهن  فارسی است، کورش اسدی، فارس باقری، فرشته احمدی، فرهاد حسن‌زاده، بهناز علی‌پور گسکری، محمدرضا گودرزی، رسول آبادیان، جعفر توزنده‌جانی، ابراهیم دمشناس و محمد شریعتی به عهده داشته‌اند.
کین سیاوش و نبرد ۱۱رخ، رستم و سهراب و اسفندیار در افسون چشم خورشيد، ناز و نياز و حامد پسر خالد جوهری، خداحافظی نکن و ميعاد در سبزه‌زار، ملک‌جمشيد و طلسم حمام بلور، راز کیمیا و افسانه‌ی مهر و ماه، پاداش عشق و ... نام برخی از این قصه‌ها هستند که هر کدام در کتابی مستقل بازنویسی و بازآفرینی شده‌اند.
در مراسم رونمایی این۱۰ جلد، دکتر حسن ذوالفقاری و حسن میرعابدینی به عنوان سخنران ویژه، در کنار گروه نویسندگان و دبیر مجموعه‌ی «قصه‌های شب یلدا» حضور دارند.
در این مجموعه برای نخستین ‌بار هر ده جلد به ‌طور هم ‌زمان منتشر و عرضه می‌شود.
این مراسم ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه ۲۷ آذرماه در گنبد آسمان برج میلاد تهران برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
 

Submitted by editor3 on