رونمایی از گزارش عمل به قولی که در مورد آموزش برای همه تحقق نیافت

تیتر:
رونمایی از گزارش عمل به قولی که در مورد آموزش برای همه تحقق نیافت

“عمل به قولی که در مورد آموزش برای همه تحقق نیافت" عنوان گزارشی است مرکز آمار یونسکو (UIS) و سازمان یونیسف در مورد وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل آن را تهیه کرده‌اند.

این گزارش حاصل مطالعه در کشورهای گوناگونی است که در طرحی که از سوی مرکز آمار یونسکو و یونیسف و با پشتیبانی گروه مشارکت جهانی برای آموزش (GEP) و بانک جهانی اجرا شد، شرکت کرده‌اند. این گزارش، نقشه راهی برای بهبود وضعیت اطلاعات، پژوهش‌ها، و سیاست‌های مورد نیاز برای سرعت بخشیدن به کمک به کودکان بازمانده از مدرسه است که در دستور کار جدید توسعه آموزش قرار دارد.

گزارش"عمل به قولی که در مورد آموزش برای همه تحقق نیافت" در جلسه افتتاحیه نشست مشاوره‌ای مجمع جهانی آموزش که از تاریخ ۱۹ تا ۲۰ ژانویه ۲۰۱۵ در لندن برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. این نشست از طرف یونسکو و با حمایت بخش‌های آموزش، و تجارت، نوآوری و مهارت‌های دفتر امور خارجه و مشترک‌المنافع انگلستان (FCO) و شورای بریتانیا و شرکای صنعت برگزار می شود و یکی از بزرگترین گردهمایی‌هایی است که در آن وزاری آموزش و پرورش و مهارت منطقه اروپا شرکت می‌کنند و شامل یک کنفرانس خبری در تاریخ ۱۹ ژانویه و نشست وزرا در تاریخ ۲۰ ژانویه خواهد بود.

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
کمیسیون ملی یونسکو- ایران
exp:
2015-01-21
تاریخ:
۹۳/۱۰/۶
Submitted by editor3 on