ساخت نسخه زنده و انیمیشن تام و جری

نسخه سینمایی انیمیشن معروف "تام و جری" قرار است به زودی از سوی کمپانی برادران وارنر تهیه و تولید شود.

طرح ساخت نسخه سینمایی "تام و جری" از یك سال قبل در این كمپانی مطرح شد و قرار است این فیلم با كمك كامپیوتر و تکنیک های پیشرفته دیجیتالی، شخصیت‌های انیمیشنی تام و جری را با شخصیت های واقعی و یك فضای زنده تلفیق كند.

نگارش این فیلم نامه را که قرار است ماه آینده آغاز شود، "اریك گراونیگ" به عهده دارد. گراونیگ هم‌اكنون كار نوشتن فیلم‌نامه «B-minor» را به پایان رسانده كه قرار است آن را "ران‌ هاوارد" برای كمپانی یونیورسال كارگردانی كند.

دن‌ لین - مسئول واحد انیمیشن این کمپانی- به ماجرایی که قرار است فیلم سینمایی شود اشاره کرد و گفت: "خط اصلی قصه ی نسخه سینمایی درباره اولین ملاقات «تام‌وجری» و آشنایی این دو رقیب سرسخت با یكدیگر است. در طول قصه، این دو در شهر شیكاگو گم می‌شوند و برای پیدا كردن خانه خود و بازگشتن به آن مجبور می شوند با هم دوست و همراه شوند."

كمپانی برادران وارنر از سال‌ها قبل امتیاز ساخت مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی "تام و جری" را در اختیار داشت و در طول دو دهه گذشته چندین بار تلاش كرد این قصه را تبدیل به یك فیلم سینمایی دنباله‌‌دار كندو بالاخره قبل از آغاز سال ۲۰۰۹تصمیم گرفت نسخه سینمایی "تام و جری" را به صورت تلفیقی از انیمیشن/ زنده با هزینه‌ای حدود ۶۰ میلیون دلار تهیه و تولید کند.

كمپانی برادران وارنر در طول شش سال گذشته مجموعه انیمیشن "اسكوبی دو" را به صورت یك فیلم انیمیشن/زنده رآورد كه دو قسمت آن فروش ۴۵۷میلیون دلاری را در آمریكا تجربه كرد.

تجربه دیگر برادران وارنر در این زمینه «مربای فضایی» است كه مایكل جردن - بسكتبالیست معروف - را در كنار تعدادی از شخصیت های مطرح انیمیشن قرار داد. این كمپانی این روزها مشغول تولید فیلم‌های "شرلوك هلمز" و قسمت جدید "ترمیناتور" است.

مجموعه تلویزیونی «تام و جری» كه شامل ۱۱۴ انیمیشن كوتاه با خط داستانی مشترک بود، در فاصله سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۶۰به روی آنتن تلویزیون رفت، این مجموعه توسط واحد تلویزیونی كمپانی مترو گلدین‌ مپر تهیه شد اما در دهه نود،‌ كمپانی برادران وارنر امتیاز این مجموعه را از این کمپانی خرید.

Submitted by editor6 on