طرح‌های کتاب‌خوانی مراکز کانون در مرحله داوری

تیتر:
طرح‌های کتاب‌خوانی مراکز کانون در مرحله داوری

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی از داوری پایانی طرح‌های توسعه و ترویج کتاب‌خوانی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محسن حموله با اعلام این خبر گفت: طرح توسعه و ترویج کتاب‌خوانی یکی از اقدام‌های موثر مراکز فرهنگی و هنری به منظور بالا بردن سطح مطالعه‌ی کودکان و نوجوانان است.
وی با اشاره به شیوه‌نامه‌ی تدوین شده در این زمینه افزود: مراکز فرهنگی‌هنری کانون در سال ۱۳۹۳ طبق شیوه‌نامه‌ی ارسالی اقدام به طراحی و اجرای یک یا دو طرح در این حوزه کرده است که در مجموع  بیش از ۱۳۰۰ طرح ترویج و توسعه‌ی کتاب‌خوانی در این مراکز اجرا شده است.
حموله اضافه کرد پس از ارزیابی‌های اولیه توسط کارشناسان در استان‌ها بیش از ۲۵۰ طرح به مرحله‌ی کشوری راه پیدا کرد تا پس از داوری پایانی برترین‌‌ها معرفی شود.
وی با اشاره به مسیر طی شده‌ی این طرح‌ها طبق نقشه‌ی راه طراحی شده در شیوه‌نامه یادآور شد: در حال حاضر طرح‌های راه‌یافته به مرحله‌ی کشوری توسط گروه داوری متشکل از سودابه امینی، زهرا عبدالحی و طاهره شهابی در حال ارزیابی است و به زودی طرح‌های برگزیده اعلام می شود.
 

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تاریخ:
۹۴/۵/۳۱
Submitted by editor3 on