طرح تعویض ماهی قرمز هفت سین با کتاب

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اهدای کتاب کودک در ازای آزاد کردن ماهی‌های قرمز خانواده‌های تهرانی در مراکز این سازمان خبر داد.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی کتاب کودک که با پایان یافتن تعطیلات نوروزی همزمان است طرحی را به نام «ماهی حوض قصه‌ها» اجرا می کند. به گفته ی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه میان شهروندان به ویژه کودکان صورت می‌گیرد.

 رئیش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره ی این طرح گفت: «این طرح علاوه بر ترویج فرهنگ مطالعه میان کودکان، حاوی پیام‌های زیست‌محیطی، دوستی با طبیعت و حفظ آن نیز است، چرا که ماهی‌های قرمز در حوض‌های بسته که جاری نباشند، عمر بسیار بیشتری خواهند داشت. این برنامه در ادامه طرح‌های این سازمان در بسته برنامه‌های «استقبال از بهار» انجام می‌پذیرد که در آن میان می‌توان به برنامه‌های ترویجی فرهنگ کتابخوانی مانند «کتاب، همسفر نوروزی من»، «امسال کتاب عیدی بدهیم» و ... اشاره کرد.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این طرح را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران برگزار می کند.

 

شهروندان می توانند تا تاریخ ۳۱/۱/۹۵  به فرهنگسراهای منطقه های ۱، ۴، ۷، ۸، ۹، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۹ و ۲۱ شهرداری تهران مراجعه کنند. نشانی این فرهنگسراها در سامانه مدیریت کتابخانه‌ها به نشانی www.tlib.ir موجود است.

نویسنده
شبنم عیوضی
منبع
ایبنا
Submitted by editor3 on