فراخوان برای فرستادن مقاله به سی و دومین کنگره IBBY در اسپانیا

دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY ) برای فرستادن مقاله به سی و دومین کنگره  سراسری که این بار در اسپانیا برگزار می شود فراخوان داد.

علاقه مندان به فرستادن مقاله به این کنگره باید فرم درخواست را در نشانی www.ibbycompostela2010.org/call-for-papers?lang=en   پر کنند و به همراه طرح پیشنهادی خود پیرامون یکی از موضوع های اعلام شده،  تا روز ۳۰ اکتبر (هشتم آبان) به دبیرخانه کنگره بفرستند.
در کنگره امسال که با شرکت نمایندگانی از همه ۷۷ کشور عضو دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان برگزار می شود، پیرامون این موضوع ها همایش و کارگاه هایی برگزار می شود:
  کودکان و ادبیات کودک: اقلیتی در پهنه ادبیات
کودکان و ادبیات کودکان در زبان هایی با گستره کم: اختلاف ها و عوامل ماندگاری
کتاب خوان ها در جامعه های در اقلیت
کودکی در خطر و خواندن
من یک دختر کتاب خوان هستم، تو یک پسر کتاب خوان هستی . . .
گوناگونی ها در جامعه جهانی و پذیرش دیگران در کتاب های کودکان
 دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان هر دو سال یک بار به میزبانی یکی از کشورهای عضو برگزار می شود و اعضا را گردهم می آورد تا درباره مسائل مربوط به کتاب های کودکان و ترویج خواندن در جهان گفتگو کنند.
صدها نفر در گردهمایی ها، اتاقهای گفت و گو و کارگاه های آموزشی کنگره شرکت می کنند و درباره موضوع های اعلام شده  به نظرها و تجربه های یکدیگر گوش فرا می دهند.
افزون بر این، دوسالانه دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان مکانی است برای بزرگداشت جایزه های جهانی هانس کریستین اندرسن، فهرست افتخاری IBBY و جایزه ترویج خواندن آساهی.
برای بیشتر دانستن به این نشانی سر بزنید:

www.ibbycompostela2010.org

Submitted by editor6 on