فراخوان جشنواره عروسکی دانشجویان

 

بخش صحنه ای:
در بخش صحنه‌ای كه به‌صورت رقابتی برگزار می‌شود، متقاضیان باید طرح یا نمایشنامه خود را در سه‌ نسخه تایپ‌شده به همراه لوح فشرده اثر تا ۳۱ خرداد سال ۸۸به دبیرخانه تحویل بدهد.
دراین بخش بازبینی گروه‌های شهرستانی از طریق فیلم انجام می‌شود، لذا لازم است این گروه‌ها فیلم اجرای مورد تایید خود را برروی لوح فشرده تا ۳۱شهریور سال ۸۸ تحویل دبیرخانه دهند.
بخش نمایشنامه‌نویسی:
بخش نمایشنامه‌نویسی كه به صورت رقابتی انجام می‌شود، متقاضیان باید سه‌نسخه تایپ شده از نمایشنامه عروسكی خود را به همراه لوح فشرده اثر تا ۳۱ شهریور ۸۸ تحویل نماید.
در این بخش محدودیتی در تعداد آثار وجود ندارد.اما در بخش پژوهش ویژه اساتید دانشجویان متقاضیان باید پایان‌نامه، تالیفات نظری، پژوهشی و ترجمه خود را شامل كتاب، مقاله و نمایشنامه در حوزه تئاتر عروسكی تا ۳۱ شهریور ۸۸ به دبیرخانه تحویل دهد.
بخش خیابانی:
دراین بخش نیز محدودیتی در تعداد آثار وجود ندارد. در بخش خیابانی نیز متقاضیان شركت باید طرح و نمایشنامه خود را در سه نسخه تایپ شده همراه با لوح فشرده تا ۳۱ خرداد ۸۸ تحویل نماید.
بازبینی بخش خیابانی در هفته اول مهرماه ۸۸ از طریق فیلم انجام می‌شود و از این رو شركت‌كنندگان باید فیلم اجرای مورد نظر خود را تا ۳۱ شهریورماه به دبیرخانه ارائه دهد.
بخش نمایشگاه ماسك و عروسك :
در بخش نمایشگاه ماسك و عروسك متقاضیان بدون محدویت در تعداد اثر تا ۵ آبان ۸۸ و در بخش نمایشگاه پوستر و عكس تا ۱۵ آبان‌ماه سال ۸۸ فرصت دارند.
بخش ویژه مدرسین :
متقاضیان شركت در بخش ویژه مدرسین باید طرح و نمایشنامه خود را در سه نسخه تایپ‌شده به همراه لوح فشرده اثر تا تاریخ ۳۱ خرداد ۸۸ به دبیرخانه ارائه دهد.
در تمامی بخش‌ها دانشجویان شاغل به تحصیل در یكی از دانشگاه‌های تابع وزارت علوم، وزارت بهداشت و درمان، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی و جامع علمی _ كاربردی و یا فارغ‌التحصیلان یكی از این مراكز پس از تیرماه ۸۶ امكان شركت دارند.
متقاضیان با در دست‌داشتن گواهی اشتغال به تحصیل یا فراغت به تحصیل در تاریخ مذكور با تكمیل فرم شركت و دوقطعه عكس می‌توانند در یكی از بخش‌ها حضور داشته باشند.

 

Submitted by editor6 on