فراخوان شرکت در جشنواره "سفر به فضا"

دومین جشنواره "سفر به فضا" به همت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان ایلام، سازمان ملی جوانان و انجمن منجمان جوان ۱۰ و ۱۱ آذر ۱۳۸۹ در ایلام برگزار می شود.

این جشنواره در بخش های داستان‌های کوتاه با موضوع "سفر تخیلی به فضا یا سفر تخیلی موجودات فضایی به زمین"، عکاسی با موضوع "آسمان شب" و فیلم کوتاه با موضوع های "آفرینش" و "آسمان و فضا" ویژه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ۲۵ آبان ماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی چهار راه پیام نور، بلوار حضرت ابوالفضل(ع)، مجتمع فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام صندوق پستی ۱۸۶ ارسال کنند.

  • شرایط شرکت در فراخوان

شرکت کنندگان می‌توانند ۳ تا ۵ اثر خود را از آسمان روز ـ با محوریت آسمان و اجرام سماوی ـ به شکل چاپ شده و در ابعاد ۲۰ در ۲۵ به همراه فایل دیجیتالی یا نگاتیو عکس‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

آثار بخش داستان نیز باید حداکثر در ۴ صفحه تایپی با اندازه‌ی قلم ۱۲ همراه با فایل رایانه‌ای متن تایپ شده بر روی لوح فشرده در اختیار دبیرخانه قرار گیرد.

در بخش فیلم نیز آثار می‌تواند با هر شیوه‌ای حداکثر ۱۵ دقیقه بر روی لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

Submitted by editor6 on