فراخوان لاک‌پشت پرنده برای تولیدکنندگان محصولات فرهنگی کودکان

ماهنامه ی لاک‌پشت پرنده فراخوانی منتشر کرده است و از پدیدآورندگان و تولیدکنندگان کتاب، فیلم، انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن، اسباب‌بازی و موسیقی برای کودکان و نوجوانان دعوت کرده است که دو نسخه از آثارشان را برای ارزیابی به دفتر ماهنامه‌ی لاک‌پشت پرنده بفرستند. این آثار باید برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۴ منتشر شده باشند.

ماهنامه لاک پشت پرنده که به زودی نخستین شماره ی آن منتشر خواهد شد، فهرست‌های پیشنهادی منتقدان و کارشناسان را درباره‌ی فیلم، انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن، اسباب‌بازی و موسیقی را معرفی خواهد کرد.

فهرست‌های پیشنهادی لاک‌پشت پرنده نتیجه‌ی‌ ارزیابی و داوری گروهی از کار‌شناسان و منتقدان در حوزه‌های گوناگون با کودکان و نوجوانان است. این گروه‌ها، محصولات فرهنگی و هنری تولید و عرضه شده را بررسی می‌کنند و فهرست‌های متنوع و مجزایی را برای استفاده‌ی کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌‌دهند. محصولات پیشنهادی از نظر این گروه‌ها نسبت به دیگر آثار این فصل برجسته‌تر بوده و عناصری دارند که آن‌ها را متمایز و شایسته‌ پیشنهاد به مخاطب می‌کند.

پیش‌از این، فهرست لاک‌پشت پرنده تنها به کتاب‌های کودک و نوجوان اختصاص داشت که هر فصل با پشتیبانی مؤسسه‌‌ شهر کتاب و فصلنامه پژوهشنامه‌ ادبیات کودک و نوجوان تهیّه و منتشر می‌شد. پس از چهار سال، ارائه‌کنندگان این فهرست تصمیم گرفته‌اند علاوه‌بر کتاب، فهرست‌های پیشنهادی منتقدان و کارشناسان درباره‌ی فیلم، انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن، اسباب‌بازی و موسیقی را نیز معرفی کنند. 

pazhuheshnameh.a.k@gmail.com 

شماره تلفن ۰۲۱۶۶۹۷۸۸۹۳ و۰۲۱۶۶۹۷۸۸۷۹ 

Submitted by editor3 on