فرشته آسمانی كودكان نابینا در جشنواره نمایش عروسكی كانون

 یك گروه نمایشی شامل كودكان و نوجوانان نابینا در كنار کودکان عضو كتابخانه شماره ۱۱ كانون پرورش فكری كودكان ونوجوانان، برای اولین بار در جشنواره نمایش عروسكی كانون شركت كرده‌اند.

 به گزارش روابط عمومی كانون، این بچه‌های‌ عضو كتابخانه فراگیر كانون قرار است روز ۲۷ مهر هم‌زمان با  برگزاری یازدهمین جشنواره نمایش عروسكی كانون استان تهران نمایشی با عنوان "فرشته ای از آسمان" را بر روی صحنه ببرند.
 جشنواره نمایش عروسكی امروز با حضور ۲۵ گروه نمایشی از مراكز كانون استان تهران در مجتمع فرهنگی، هنری آفرینش كانون واقع در تهران پارس آغاز به كار می كند.
اجرای نمایش خلاق ونمایشنامه خوانی از جمله برنامه های بخش این جشنواره به شمار می رود.

فرشته آسمانی کودکان نابینا

همچنین در بخش ویژه‌ای، برای اولین بار عروسك مبارك به اجرای نمایش رو حوضی و خیمه شب بازی با عنوان "حكایت عاشقی مبارك" می پردازد.
این جشنواره تا روز ۲۹ مهر در این مرکز ادامه دارد و در پایان با برگزاری مراسمی كه ساعت ۱۵ تا ۱۷ این روز برگزار می شود برگزیدگان این رقابت معرفی خواهند شد.
داوران جشنواره نمایش عروسكی كانون، "محسن ایمانخانی"، "سودابه فلاحیان" و "مجتبی معاف"، 7 گروه نمایشی را برای معرفی به جشنواره منطقه‌ای عروسكی كانون كه آبان ماه در استان مازندران برگزار می شود، برمی گزینند.
علاقه مندان به تماشای این نمایش‌ها از ۲۶ تا ۲۹ مهر از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا  ۱۷ می‌توانند به مجتمع آفرینش كانون تهران واقع در تهران پارس بین فلكه سوم و چهارم، نبش ۲۱۲ شرقی، سالن سینما كودك سر بزنند.
 

Submitted by editor6 on