فروشگاه کتاب کودک و نوجوان

کتاب‌های مناسب برای کودکان ۰ تا ۲ سال

کتاب‌های مناسب برای کودکان ۳ تا ۶ سال

کتاب‌های مناسب برای کودکان ۷ تا ۹ سال

کتاب‌های مناسب برای کودک و نوجوان ۱۰ تا ۱۲ سال

کتاب‌های مناسب برای نوجوانان ۱۳ سال به بالا

کتاب‌های مناسب برای بزرگ‌سالان

 

کتاب هدهد فروشگاهی برای دسترس پذیر کردن فرآورده‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان است.

سال‌هاست که خانواده‌های ایرانی از در دسترس نبودن کتاب‌‌های مناسب کودک و نوجوان گله‌مند هستند و براستی هنگام دنبال کردن این کتاب‌های مناسب و نیافتن آن‌ها آشفته می‌شوند و گاه اصل کار را کنار می‌گذارند.

کتاب‌های کودک و نوجوان از جمله پدیده‌های فرهنگی است که نقش خانواده یا آموزگار و مربی در تهیه آن انکارناپذیر است. در این مورد این کودک نیست که انتخاب می‌کند بلکه بزرگترها برای او کتاب را انتخاب می‌کنند.

گزینش کتاب‌های مناسب کودک و نوجوان در بازار بی‌در و پیکری به نام محصولات فرهنگی کودکان و نوجوانان که هر سودجویی قصد پول درآوردن از آن را دارد کاری آسان نیست. باید کتاب‌های پالوده را از کتاب‌های آلوده جدا ساخت. این کار را کارشناسانی انجام می‌دهند که در این زمینه آزموده شده‌اند. آن‌ها می‌توانند تفاوت‌های یک روایت یا تصویر هنری و فرهنگی را از روایت‌ها و تصویرهای کم‌مایه یا بی‌مایه بشناسند و آن را به مخاطبان خود معرفی کنند.

در حقیقت کار کتاب هدهد از یک سو کارشناسی و گزینش کتاب‌های مناسب کودکان و نوجوانان و از سوی دیگر در دسترس گذاشتن آن‌ها در فروشگاه مجازی یا حقیقی خود است.

ما می‌دانیم که پدر و مادر یا آموزگار و مربی‌ایی که در زابل، ارومیه، چابهار یا بندرعباس و بسیاری شهرها یا روستاهای ایران زندگی می‌کنند نمی‌توانند به برخی کتاب‌ها برای فرزندان خود برسند مگر این که به تهران سفر کنند. سفر کردن به تهران همان و درآویختن با غول ترافیک و شلوغی و پراکندگی همان. در حالی که در کتاب هدهد هر بزرگسالی می‌تواند برای خرید کتاب داستان کودک یا نوجوان به تفکیک گروه سنی‌های مختلف،  با چند کلیک ساده کتاب‌های درخواستی خود را سفارش دهد.

کتاب هدهد جدای از کارشناسی و فروش کتاب‌های مناسب کودک و نوجوان و کالاهای فرهنگی دیگر، کار بسیار با ارزش راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌های آموزشگاهی، ‌ روستایی و شهری را انجام می‌دهد.

امروزه یکی از کارهای مهم در روند کتابخانه‌سازی تجهیز آن کتابخانه به کتاب‌های مناسب و طبقه‌بندی علمی کتاب‌ها است که همه این‌ها را شما می‌توانید از راه سایت هدهد به کارشناسان ما سفارش دهید.

هدهد حلقه‌ای دیگر از پیوند میان کالای فرهنگی و مخاطبان است که در موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان طراحی و راه‌اندازی شده است.