قسمت دوم "پاندای کونگ فویی"

استقبال خوب تماشاگران سینما به ویژه کودکان و نوجوانان از قسمت اول (پویانمایی) انیمیشن کامپیوتری "پاندای کونگ‌فویی" باعث شد تا سازندگان این انیمیشن، تصمیم بگیرند قسمت دوم آن را هم بسازند.

 این انیمیشن که تولید مشترک دو شرکت فیلم ساز "دریم ورکز" و "پارامونت" است، پس از پویانمایی مشهور و محبوب شرک در رده سوم فهرست بهترین فروش هفته اول فیلم های انیمیشن قرار گرفت.

«جک‌بلک»، «آنجلینا جولی»، «لوسی ‌لیو» و «داستین هافمن» از چهره های مطرح سینمای هالیوود هستند که به جای شخصیت‌های اصلی این انیمیشن حرف زده اند.

قصه فیلم که در چین اتفاق می‌افتد، داستان زندگی خرس پاندای تنبل و بی حوصله ای است که علاقه زیادی به ورزش‌های رزمی دارد. او که می‌خواهد یک قهرمان ورزش رزمی شود، با موجودات شرور قصه مبارزه می‌کند. او با گروهی از استادان کنگ فو روبه‌رو می‌شود و برای حفاظت "دره صلح" در برابر یک پلنگ سفید اهریمنی مورد آموزش قرار می‌گیرد.

قسمت اول «پاندای کونگ‌فویی» حدود سه ماه قبل به نمایش عمومی در آمد و در اولین هفته اکران خود در بازار سینمای آمریکای شمالی با ۶۰ میلیون دلار فروش در ۴۱۱۴ سینما، رکورد بهترین افتتاحیه انیمیشن را از آن خود کرد. این انیمیشن هم اکنون یکی از شانس‌های اصلی دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال است.

"مارک آزبورن" و "جان استیونسن" – سازندگان این انیمیشن - هنوز چیزی از قصه قسمت جدید نگفته اند تا شور و هیجان آن کم نشود اما مراحل نوشتن فیلم نامه آن رو به اتمام است و تا اواخر سال ۲۰۱۰ آماده نمایش عمومی خواهد شد.

پاندای کونگ فویی در تمام کشورهای جهان تماشاگران را جذب خود کرد و قرار است به زودی از برنامه ویژه کودک نوجوان صدا و سیمای ایران هم پخش شود.

Submitted by editor6 on