"ماشین های خوش مرام" به آموزشگاه های ایران وارد خواهند شد!

۳ / ۱۲ / ۸۷

مجموعه انیمیشن های ماشین های خوش مرام، که تا کنون برنده ۵ جایزه بین المللی شده است، شامل ۱۸ DVD آموزشی ویژه به کودکان است.  

 هر DVD دارای سه انیمیشن به مدت ۴۰ دقیقه، همراه با دفترچه سرگرمی و فعالیت برای کودکان است که به آن ها کمک می کند آنچه را که از قبل درباره هر یک از خصوصیات اخلاقی می دانند مرور و ارزیابی کرده و این ویژگی های مهم اخلاقی را به شکل عملی در زندگی روزمره شان استفاده کنند.

مهندس بهرام برهانی - مدیرعامل شركت كودك سبز- با اعلام استقبال زیاد از این مجموعه گفت: "به زودی این محصول فرهنگی به ‌صورت منظم و سیستماتیك راهی مدارس کشورخواهد شد و درحال حاضر برای ورود این كالای فرهنگی به مدارس در حال گفت‌وگو با آموزش و پرورش هستیم و در نظر داریم تا با توجه به اهمیت این محصول فرهنگی برای كودكان خردسال زمینه‌ی ورود این محصول را به مهد كودك‌ها از طریق رایزنی با بهزیستی انجام دهیم..
شخصیت های اصلی این مجموعه شامل ۹ ماشین با ویژگی های منحصر به فردی هستند که در شهر ماشین ها زندگی می کنند...البته ۵۰ شخصیت ماشین دیگر هم آن ها را در ماجراجوئی هایشان همراهی می کنند. شخصیت های بامزه و انیمیشن فوق العاده این مجموعه قادر است به راحتی با کودکان ارتباط برقرار کند و اصول  خوش مرامی را به آن ها آموزش دهد.

 

Submitted by editor6 on