ماشین ها جورواجورند

"ماشین ها جورواجورند" کتابی تصویری با ۵ قطعه آهنگین کوتاه و ساده است و با هدف آشنایی کودک با ماشین ها نوشته شده است و درون مایه ای آموزشی دارد. در هر دو صفحه روبه روی هم در این کتاب یکی از ماشین ها؛ کامیون، ماشین پلیس، آمبولانس، تاکسی و ماشین آتش نشانی با شعری دو بیتی معرفی شده و تصویر آن در مقابل قرار دارد.

شعرها با بیانی شیرین و روان و با کلماتی در حوزه درک و تجربیات کودک گروه سنی الف سروده شده اند وبخش بزرگی از آموزش و انتقال مفاهیم به کودک به عهده تصاویر است. مربیان و پدران و مادران می توانند همزمان با نشان دادن تصاویر به کودک، او را با مشاغلی چون رانندگی تاکسی و کامیون، پلیس ،پزشک و پرستار و مامور آتش نشانی آشنا کنند. تصاویر با رنگ های تخت و زنده مکمل خوبی برای متن بوده اند و کودکانه و جذابند. کتاب قطع و اندازه بسیار مناسبی دارد و کودکان ۰ تا ۴ سال می توانند به راحتی آن را در دست بگیرند و از تکرار شعرها و دیدن همزمان تصاویر لذت ببرد. جنس جلد و کاغذهای کتاب سخت و مقاوم است، به راحتی پاره نمی شود و کودک می تواند بارها و بارها آن را ورق بزند. برش کتاب و شکل ظاهری آن به شکل "ماشین" طراحی شده که به جذابیت مجموعه افزوده است.

 

 

 

تهیه کننده
روشنک بهاریان نیکو
سال نشر
۱۳۸۴
ناشران
نویسنده
شکوه قاسم نیا
گروه سنی
فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال
Submitted by admin on