ماکس: مجموعه چهارجلدی

"توﭛ ماکس"، "ﭘستانک ماکس"، "ماشین ماکس" و "چراغ ماکس" مجموعه چهار کتاب تصویری است. ماکس توﭖ، ﭘستانک و ماشین خود را دوست دارد و دلش نمی‌خواهد به دوستانش قرض بدهد، به همین جهت ماجراها به دعوا و بدخلقی می‌کشد.

اما بالاخره برای این مسائل راه‌حل ﭘیدا می‌شود. در کتاب "چراغ ماکس" او زمین خوردن و درد را تجربه می‌کند. ولی مامان به همدردی با او می‌آید. ماجراهایی که ماکس از سر می‌گذراند، مربوط به دنیای خردسالان است، اما رفتارهای مناسب مادر ماکس برای والدین هم جالب است.

 

برگردان
فروغ جمالی
تهیه کننده
فروغ جمالی
سال نشر
۱۳۸۳
نویسنده
باربرو لیندگرن
گروه سنی
فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال
Submitted by admin on