مدرسه ها از کتابخانه حسینیه ارشاد بازدید می کنند

 بخش کودک و نوجوان کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برای هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های ویژه ای دارد.

قرار شده در این هفته، یک نمایشگاه از نقاشی های کودکان عضو کتابخانه حسینیه ارشاد، برپا شود. برنامه های بازدید از کتابخانه هم برای مدرسه ها و مهدکودک ها در نظر گرفته شده است. مهتاب میناچی، مسئول بخش کودک و نوجوان کتابخانه حسینیه ارشاد به کتابک گفته که گروه های مختلف از مدرسه ها و مهدکودک ها برای آشنایی با کتابخانه از آن بازدید خواهند کرد. 

آشنایی با بخش مرجع کتابخانه کودک و نوجوان، انجام فعالیت های پژوهشی در کتابخانه و اجرای کتابخوانی گروهی از برنامه هایی است که برای کودکان در بازدید از کتابخانه در نظر گرفته شده است. 

همچنین قرار شده مدرسه هایی که از کتابخانه بازدید می کنند، عضو کتابخانه شوند. به این ترتیب کتابخانه حسینیه ارشاد، فهرست کتاب های خود را برای مدرسه می فرستد و کتاب هایی را که درخواست کنند برای دانش آموزان مدرسه امانت می فرستد. مدرسه هم پس از خوانده شدن کتاب ها، آن ها را به کتابخانه بازمی گرداند. 

کتابخانه مجازی حسینیه ارشاد می تواند در اجرای بهتر این فعالیت با مدرسه ها موثر باشد. این کتابخانه مجازی، دوم آذر راه اندازی می شود. به این ترتیب مدرسه ها می توانند برای یافتن کتاب های مورد نظر خود به شکل اینترنتی جست و جو کنند. کتابخانه مجازی حسینیه ارشاد، امکان به امانت گرفتن نسخه اسکن شده برخی از کتاب ها را نیز برای اعضا فراهم خواهد کرد. 

درباره بخش کودک و نوجوان کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد بیشتر بدانید

 عکس تزیینی است

Submitted by admin on