مسابقه مقاله نویسی برای قصه های حماسی

پنجمین مسابقه مقاله‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذر ماه ۱۳۸۸ با محوریت قصه‌های حماسی ملی و مذهبی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون، دبیرخانه این مسابقه با انتشار فراخوانی صاحب‌نظران، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها، مربیان و معلمان پژوهش‌گر را به شرکت در این رقابت دعوت کرده است.

دبیرخانه جشنواره، محورها و موضوعات اصلی مسابقه مقاله‌نویسی را به شرح زیر اعلام کرده است: حماسه عاشورا و شاهنامه فردوسی، چگونگی مناسب‌سازی قصه‌های حماسی برای مخاطب کودک و نوجوان، بایدها و نبایدها در انتخاب قصه‌های حماسی مناسب نقل برای کودکان و نوجوانان و کودکان و نوجوانان نقش‌آفرین در حماسه‌های ملی و مذهبی از قبیل حماسه عاشورا و شاهنامه فردوسی.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند مقالات خود را حداکثر در ۱۰ صفحه تایپی تا تاریخ ۱۵ شهریور امسال از طریق پست سفارشی در دو نسخه به نشانی تهران، خیابان فردوسی، خیابان نوفل لوشاتو، کوچه مسعود سعد، شماره ۳۰، مرکز آموزش کانون دبیرخانه جشنواره‌های سراسری معاونت فرهنگی کانون یا به نشانی پست الکترونیک info@atalomatal.ir ارسال کنند.

مسابقه مقاله‌نویسی برای قصه‌گویی همه ساله در اواخر آذر و در حاشیه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون و با هدف تقویت جنبه‌های نظری قصه‌گویی و اثرات آن بر فرهنگ ملی، مذهبی برگزار می‌شود.

Submitted by editor6 on