معرفی سرپرست جدید "مركز تولید تئاتر و تئاتر عروسكی" كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان

سرپرستی "مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسكی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان"، با صدور حکمی از سوی معاون فرهنگی کانون، از آذرماه امسال به محمد سیمزاری واگذار شد.

در مراسمی که برای این منظور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، صدرالله اسد بیگی - معاون فرهنگی كانون -  پس از سپاس و قدردانی از فعالیت های مرتضی حیدری (سرپرست پیشین مرکز تولید تئاتر)، محمد سیمزاری را به عنوان سرپرست جدید این مركز  و جانشین او معرفی كرد.

 صدرالله اسدبیگی، سرپرست جدید مركز تئاتر كانون را به استفاده از تجربیات شخصی و بهره مندی از هنرمندان این حوزه، برای اعتلای این هنر ارزشمند توصیه کرد.

 در حكمی كه از سوی اسد بیگی ابلاغ شده، آمده است: "مركز تولید تئاتر كانون پشتوانه سال‌ها تجربه انسان های بزرگ و توانا را بر دوش دارد و هزاران هنرمند از این مركز به جامعه معرفی شده اند. "

پیش از این مدیریت این مركز باسابقه در حوزه نمایش به ویژه نمایش عروسكی، به مدت سه سال بر عهده  مرتضی حیدری بود. حیدری ماه گذشته در سمت جدید خود به عنوان مدیر مركز هماهنگی امور مراکز كانون در استان ها معرفی شد. با تغییرات جدید سازمانی دركانون، مدیریت مركز تئاتر از زیر مجموعه معاونت تولید به معاونت فرهنگی منتقل شده است.

مدیریت و ساماندهی و سرپرستی این مرکز از اول بهمن ماه امسال به طور رسمی بر عهده محمد سیمزاری خواهد بود.

 محمد سیمزاری متولد سال ۱۳۴۹ در اردبیل است. او فعالیت نمایشی خود را از سال ۱۳۵۹ با نمایش "كفر و ایمان" در كانون آغاز كرد و پس از آن به عنوان كارگردان و بازیگر در گروه‌های نمایشی بامداد، قدس و تماشا حضور داشت.

حضور در نمایش های "از پشت شیشه ها"، "نترس زندگی"، "جوجی خا"، "ابریشم بها" و "خوخان و نقاب" در پیشینه هنری او به چشم می خورد.

سیمزاری كتاب‌های هنر ششم (در مورد شناخت عوامل نمایش همراه یك نمایشنامه)، قاردام(داستان برای نوجوانان) و شاخه گل خشكیده، را نیز تالیف کرده است.

او کارشناس ارشد مدیریت است و از ۱۲ سال پیش مدیریت كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان اردبیل را بر عهده داشته شده است.

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان بلوار کشاورز . ضلع جنوبی پارک لاله قرار دارد.

Submitted by editor6 on