معرفی نامزدهای بخش تصویرسازی جشنواره کتاب کودک‌ ونوجوان

هیات داوران بخش تصویرسازی سیزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان متشکل از کاظم طلایی، ابوالفضل همتی آهویی و کوروش پارسا نژاد نامزدهای دریافت جایزه این بخش را اعلام کردند.

نامزدهای بخش کودک: "کتاب ماه تی تی، کلاه تی تی" اثر راشین خیریه از انتشارات کانون، "به ماه نگاه کن" اثر سولماز جوشقانی از انتشارات مدرسه و "پیشی خانم و بچه ها " اثر آزاده مدنی از انتشارات شباویز در میان نامزدهای دریافت این جایزه قرار دارند.

نامزدهای بخش نوجوان: "من هشتمین آن هفت نفرم" از انتشارات صابرین و "پرنده گفت شاعرم" از انتشارات کانون، هر دو کتاب اثر شاپور حاتمی برای گرافیک و صفحه آرایی.

کتاب های "ماه پیشانی قصه ی ما" از انتشارات منادی تربیت و کتاب "راز" از مجموعه مولانا و "سلطان و آهو" از مجموعه مرز پرگهر از انتشارات کانون، هر سه اثر پژمان رحیمی زاده و کتاب های "روزی روزگاری" اثر عطیه بزرگ سهرابی و "نقاشان چینی و رومی" اثر مانلی منوچهری از مجموعه مولانا و "پسران تشمال" از مجموعه مرز پرگهر اثر حسام الدین طباطبایی از انتشارات کانون نیز در میان نامزدهای دریافت جایزه سیزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان قرار دارند.

سیزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان در روزهای ۱۸ تا ۲۵ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۸ در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

Submitted by editor6 on