معرفی هیئت انتخاب نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران

تیتر:
معرفی هیئت انتخاب نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران

هیئت انتخاب بخش مسابقه ایران و بین‌الملل نهمین جشنواره دو سالانه بین‌المللی پویانمایی تهران از روز ۱۱ دی کار خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انتخاب اولیه‌ی فیلم‌های بخش مسابقه ایران و بین‌الملل این جشنواره را گروهی ٥ نفره از ١١ تا ٢٢ دی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون انجام خواهند داد.

بر همین اساس، دکتر «محمدعلی شامانی» مدرس دانشگاه علامه طباطبایی و شهید رجایی و نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، دکتر «امیرحسن ندایی» عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و دانشکده هنر و کارگردان، «سیداحمد کلانتری» انیماتور و تهیه کننده، «کیانوش عابدی» کارگردان انیمیشن‌های تلویزیونی و انیماتور و «سارا خلیلی» مدرس انیمیشن در دانشگاه هنر و تربیت مدرس و انیماتور، اعضای هیئت انتخاب نهمین دوره جشنواره پویانمایی را تشکیل می‌دهند.

امسال بیش از ۵٠٠ فیلم در بخش مسابقه ایران و بیش از ٧٠٠ فیلم از ٧۴ کشور جهان در بخش مسابقه بین‌الملل نهمین جشنواره پویانمایی تهران شرکت کرده‌اند.

در همین حال ثبت‌نام اینترنتی از علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌های این جشنواره هم از ٨ آذر آغاز شده و تا اول بهمن از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.tehran-animafestival.ir ادامه دارد.

نهمین جشنواره دو سالانه بین‌المللی پویانمایی تهران از ١٧ تا ٢١ اسفند در مرکز ‌آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
تاریخ:
۹۳/۱۰/۹
Submitted by editor3 on