نام نویسی برای شرکت در طرح انتخاب بهترین کتاب‌ها از نظر پدرها و مادرها و بچه‌ها آغاز شد

لاک پشت پرنده طرح انتخاب بهترین کتاب‌ها از نظر پدرها و مادرها و بچه‌ها را اجرا می کند.

دبیرخانه‌ی لاک‌پشت پرنده این طرح را با هدف ترویج کتابخوانی و مشارکت دادن والدین و کودکان در انتخاب کتاب‌های مناسب برگزار می کند.

پدرها و مادرها و کودکان پنج تا هشت ساله‌شان، در هر کجای ایران، می‌توانند داور این طرح باشند و کتاب‌هایی که به فهرست لاک‌پشت پرنده راه یافته‌اند را بخوانند واز بین آن ها انتخاب کنند. البته، این انتخاب تنها از کتاب‌های خردسالان و کتاب‌هایی که والدین برای کودکان خود خوانده‌اند، خواهد بود.

برای خواندن کتاب‌ها و اعلام نظر حدود یک ماه، فاصله‌ی بین دو جشن فصلی، فرصت خواهند داشت. آن‌ها باید نظرشان را درباره‌‌ی کتاب‌هایی که با کودک خود خوانده‌اند و پسندیده‌اند، اعلام کنند.

در هر فصل یک کتاب تألیفی و یک کتاب ترجمه به انتخاب مادرها و پدرها و بچه‌ها انتخاب می‌شود و در جشن امضای فصل بعد از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

در نخستین دوره‌ی برگزاری این طرح، پدرها و مادرها می‌توانند تا پانزدهم مهرماه به عنوان داور در این طرح ثبت‌نام کنند. خانواده های علاقمند می توانند برای ثبت نام اطلاعاتی مانند نام و نام‌خانوادگی، سن و تحصیلات، نام فرزند، سن فرزند، تحصیلات فرزند، آدرس و تلفن، ایمیل، نام کاربری در شبکه‌های اجتماعی و همچنین چگونگی آشنایی شان با این طرح را به نشانی lakposht@pazhuheshnameh.ir بفرستند. در صورت تمایل می توانند یک قطعه عکس از فرزندشان در حال مطالعه نیز بفرستند.

Submitted by editor3 on