نخستین پارک کتاب در همدان

نخستین پارک کتاب در همدان به بهره برداری رسید. حسین بهرامی نوید ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ در آیین افتتاح نخستین پارک کتاب در مدرسه شهید صابریان رنجبر همدان با اشاره به اینکه اولین ویژگی کتاب در این است که فقل ذهن را می شکند، گفت: کتاب گل آرای ذهن انسان است و آن را از چارچوب ها بیرون می کشد.

حسین بهرامی نوید با بیان اینکه خلاقیت به معنای خارج از چارچوب اندیشیدن است، گفت: شروع هر کاری آسان و ادامه و تداوم آن مهم است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان همدان با بیان اینکه در علوم انسانی و مطالعه ضعیف هستیم، عنوان کرد: گرایش دانش آموزان بیشتر به سمت علوم تجربی و ریاضی است چرا که هنوز به زیبایی های ادبیات و زیبایی های خواندن و نوشتن توجهی ندارند.

او با توضیح به اینکه کشورهایی که ادیبان بیشتری دارند کشورهای پیشرفته تری هستند، ادامه داد: انسان های که در زمینه علوم انسانی تخصص پیدا می کنند انسان های نظریه پردازی خواهند شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان همدان با بیان اینکه اگر توانستید علمی را رواج دهید که با روح کودکان آمیزش پیدا کند آن علم مستی جاودانه می یابد، گفت: این همان فلسفه کتاب و کتابخوانی است.

بهرامی نوید با بیان اینکه در کتاب فارسی بخوانیم و بنویسم را جدا کرده اند اما این روال مناسب نیست، گفت: این دو مقوله باید یکی باشد تا بیشتر بخوانیم و بیشتر بنویسیم.

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
مهر
دیدگاه‌های کارشناسان:
Submitted by editor3 on