نشست «شیوه‌های سنجش و ارتقا کیفیت آموزش قبل از دبستان» برگزار می‌شود

نشست «شیوه‌های سنجش و ارتقا کیفیت آموزش قبل از دبستان» روز پنج شنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با سخنرانی دکتر ابراهیم طلایی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

این نشست به همت مجتمع آموزشی سرآمدان علم و موسسه مطالعات کودکی دانشگاه تربیت مدرس از ساعت ۱۰-۱۳ در مجتمع آموزشی سرآمدان علم برگزار می‌شود. حضور در این نشست رایگان است اما به علت محدودیت جا علاقمندان باید ثبت‌نام کنند.

دکتر ابراهیم طلایی، دانش‌آموخته رشته «برنامه درسی پیش دبستانی و دبستان» دردانشگاه آکسفورد و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است. او در دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران دو گروه پژوهشی «روش شناسی پژوهش تربیتی» و «برنامه درسی پیش دبستان و دبستان» را بنیان‌گذاری کرد و هم اکنون چندین سال است در قالب این دو گروه پژوهشی، طرح‌های تحقیقاتی و رساله‌های دکتری دانشجویان را هدایت می‌کند. تدوین استانداردهای مراکز آموزشی پیش دبستان و دبستان، زمان نمای رشد کودک از تولد تا ۶ سالگی در ۶ بُعد رشدی او، شایستگی‌های کلیدی مربیان پیش دبستانی و مهدهای کودک، استانداردهای معلمان دبستان، الگوهای توسعه حرفه‌ای مربیان و معلمان (بزرگسالان)، بازنگری برنامه درسی پیش دبستان و تولید برنامه درسی تولد تا شش سالگی، سنجش و پایش کیفیت دبستان‌ها، الگوی بهسازی کیفیت تدریجی دبستان از جمله طرح‌های در دست اجرا و اتمام یافته او است.

نشانی: بلوار مرزداران، خیابان حضرت ابولفضل، بوستان سوم، مجتمع آموزشی سرآمدان علم

تلفن ثبت‌نام: ۹۱۰۶۷۰۵۹۲۷

مصاحبه کتابک با دکتر ابراهیم طلایی: خط کش کیفیت مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی (استانداردهای کیفیت)

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor3 on