نشست بررسی نقش سازمان های مردم نهاد در زلزله بم در کتابخانه حسینیه ارشاد

"نقش سازمان های مردم نهاد در زلزله بم" در سه نشست متوالی بررسی می شود.

زلزله بم در ۵ دیماه ۸۲ پرتلفات ترین زلزله ایران از ابتدای سده بیستم بود. این زلزله در عین حال به عنوان اولین زلزله‌ای که در آن نهاد ها و سازمانهای مردمی مشارکت جدی داشتند در تاریخ اخیر ایران شناخته می شود. پاسداشت یاد بیش از ۳۳ هزار نفر از هموطنانمان که در این زلزله جان باختند و یادآوری و پیگیری وضع بازماندگان (از جمله بیش از ۵۰۰ کودک قطع نخاعی در زلزله بم) و بررسی وضع شهر و مردم بم در شرایط امروز به همراه مرور رخدادهای مرتبط با زلزله ها در ده سال گذشته، با تاکید بر "نقش سازمان های مردم نهاد در زلزله بم" مواردی است که کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد آن ها را در سه نشست متوالی بررسی می کند، دومین و سومین نشست به ترتیب در سوم بهمن و اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

در نشست اول که در پنجم دی ماه ۱۳۹۲ از ساعت ۹ تا ۱۲ در تالار دکتر علی شریعتی کتابخانه برگزار می شود، سه نهاد شورای کتاب کودک، موسسه مادران امروز و انجمن پژوهش های آموزشی پویا تجربه های خود را در کنار دیگر پژوهشگران این عرصه بیان خواهند کرد.

این کتابخانه ضمن دعوت از کلیه علاقه مندان برای حضور در نشست ۱، از سایر سازمان ها و نهاد های مردمی که در کمک رسانی در زلزله بم مشارکت داشته اند نیز دعوت می کند تا جهت ارائه تجربه های خود در نشست های بعدی با روابط عمومی کتابخانه با شماره ۲۲۸۶۶۴۶۵ – ۹۳۰۵۲۵۰۷۶۰ تماس بگیرند.
دومین نشست ۳ بهمن و سومین نشست اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

برای آگاهی از برنامه این نشست این جا کلیک کنید
 

Submitted by editor3 on