نشست های علمی جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار می شود

نشست‌های بخش علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از روز ۱۴ بهمن به پیشواز برگزاری این رویداد فرهنگی می‌رود.

۱۴ نشست و چهار کارگاه تخصصی در هجدهمین جشنواره  بین‌المللی برگزار می‌شود تا گروهی از کارشناسان ایرانی و خارجی تجربه‌های خود را با مربیان قصه‌گو و علاقه‌مندان به این هنر سهیم شوند.

این نشست‌ها و کارگاه‌ها از روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ و در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون تهران آغاز می‌شود و تا روز ۲۹ بهمن ادامه پیدا می‌کند.

قصه‌گویی و ترویج کتاب‌خوانی، کارکردهای روان‌کاوانه قصه در دنیای مدرن، قصه‌های پریان، سنت قصه‌گویی در ادبیات کهن ایرانی، افق‌های نو در قصه‌گویی و نقش قصه در تفکر انتقادی، خلاق و مراقبتی و کارگاه آموزشی قصه‌گویی دیجیتال و قصه‌گویی در مدرسه از جمله موضوع‌های این نشست‌ها و کارگاه‌هاست.

دکتر علی بلوک باشی، زهره قایینی، مصطفی رحماندوست، چیستا یثربی، محمدهادی محمدی، بهروز غریب‌پور، سید احمد وکیلیان، حسین شیخ‌الاسلامی، مایک لاکت، علی‌اصغر سید‌آبادی و بئاتریس مونته‌رو از جمله سخنرانان این نشست‌ها هستند.

نخستین نشست تخصصی این جشنواره روز ۱۴ بهمن ساعت ۱۵ تا ۱۷ با عنوان «قصه‌گویی و ترویج کتاب‌خوانی» با سخنرانی زهره قایینی و مصطفی رحماندوست برگزار می شود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روزهای ۲۷ تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ با حضور قصه‌گویان برتر ایرانی و خارجی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

نشست‌های بخش علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

برای آگاهی از برنامه ی این نشست ها و کارگاه ها فایل پیوست را دانلود کنید.

منبع
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
Submitted by editor3 on