نویسندگان برجسته در جشن تولد فهرست کتاب "لاک پشت پرنده"

۵۰ نویسنده و تصویرگر کتاب های کودکان، فردا چهارشنبه ۲۸ تیر برای امضای کتاب هایشان در جشن امضای فهرست کتاب لاک پشت پرنده شرکت می کنند. 

این جشن به مناسبت رونمایی از فهرست لاک پشت پرنده و از ساعت ۱۷:۳۰ در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار می شود. محبوبه نجف خانی، آتوسا صالحی، مژگان کلهر، پروین علی‌پور، فریبا کلهر، نسرین وکیلی،  محمدرضا شمس، رضی هیرمندی، مرجان حجازی فر، شکوه قاسم نیا، احمدرضا احمدی، شهرام اقبالزاده و فرهاد حسن‌زاده  برخی از پدیدآورندگانی هستند که در این برنامه شرکت می کنند. 

بر اساس گزارش پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان، از شروع مراسم امضای کتاب، مدیر عامل موسسه شهرکتاب، مدیر مسئول پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان و نمایندگان اتحادیه ناشران و کتابفروشان، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و هم چنین انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان سخن خواهند گفت.

"لاکپشت پرنده" فهرستی از کتاب‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان است که با همکاری فصلنامه تخصصی پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان و موسسه شهرکتاب به صورت فصلی و پس از بررسی کتاب‌های هر فصل توسط گروهی از منتقدان و نویسندگان کودک و نوجوان تهیه می‌شود. موسسه پژوهشنامه، از همه مردم و به ویژه کودکان و نوجوان برای شرکت در این مراسم دعوت کرده است.

نشانی فروشگاه شهر کتاب مرکزی: خیابان شریعتی بالا‌تر از خیابان مطهری، نبش کوچه‌ کلاته

Submitted by admin on