هدهد هزارتایی شد!

 هدهد هزارتایی شد. هدهد، پایگاه ارتباط فرهنگی کودک و نوجوان، پورتالی است که دسترسی به سایت های خوب مربوط به کودکان و نوجوانان را ممکن می کند.

هدهد، یکی از پروژه های موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان است. هدهد اکنون، بیشتر از ٢٨٠ وب سایت و وبلاگ فارسی و بیشتر از ٧٢٠ وب سایت و وبلاگ انگلیسی زبان را در دسترس کاربران قرار داده است. این سایت ها در موضوع های مشخص دسته بندی شده اند. از ادبیات کودکان و آموزش و پرورش و حقوق کودک گرفته تا بهداشت کودک و خانواده، سرگرمی های کودک و نوجوان، کودک و محیط زیست، نیازمندی های اقتصادی کودک و نوجوان، ورزش کودک و نوجوان، علم برای کودک و نوجوان، هنر کودک و نوجوان، سازمان های بین المللی و فلسفه برای کودکان و ... 

هدهد هزارتایی شد

با کمک هدهد، شما می توانید، به سایت های بررسی و گزینش شده ای در ارتباط با کودکان و نوجوانان دسترسی پیدا کنید و نیازهای کودک خود را برآورده کنید. همین طور اگر پژوهش گر هستید، می توانید به سرعت و به سادگی به تازه ترین اطلاعات در زمینه مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. 

 در  بخش ثبت سایت شما می توانید وب سایت و وبلاگ مورد نظر خود  را به هدهد معرفی کنید. در صفحه نخست فارسی و انگلیسی تعدادی از نشانی های هر دسته مشخص شده است و شما با کلیک روی لینک بیشتر می توانید به لینک های بیشتری درسترسی پیدا کنید. آمار تعداد نشانی ها در هر زبان و هر دسته در این صفحه مشخص شده است. هدهد در نظر دارد به صورت هفتگی سایت هایی را برای بازدید به شما پیشنهاد دهد. 

Submitted by admin on